لیزر فایبر برش انواع فلزات (2)

برش لیزر فلزات تهران, برش لیزری فلز برنج, برش فلزات با لیزر, برش لیزر فلز تهران, برش لیزری فلزات تهران, خدمات برش لیزر فلزات چهاردانگه, خدمات برش لیزر فلزات, خدمات برش لیزر فلزات تهران, برش لیزر فلزات دستگاه, برش لیزر فلزات صنعتی, طراحی برش لیزر فلزات, لیزر برش فلزات کوچک, دستگاه برش لیزری مخصوص فلزات, مرکز برش لیزر فلزات, نرخ برش لیزر فلزات, هزینه برش لیزر فلزات

همان گونه که در بالاتر عنوان گردید انجام برش لیزر آلومینیوم به این دلیل که نسبت به متریالی مانند فولاد و بسیاری دیگر از فلزات رایج مانند برنج، آهن و …

برش لیزر برنج به روشهای تخصصی با فناوری نوین روز دنیا انجام میشود چون با کمترین خللی در این کار صفحه برنجی دیگر کارایی ندارد و باید به طور کلی دور انداخته شود که در این صورت فرد باید هزینه زیادی را بپردازد.

پارسیان لیزر به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت برش لیزر برنج و سایر فلزات به کمک دستگاههای برش لیزری صنعتی و مدرن، هدف فعالیت خود را در راستای ارتقای صنعتی ایران و افزایش سطح کیفی محصولات قرار داده است.

فرایند کار به این نحو میباشد که ابتدا اجسام و قطعاتی که قرار است به وسیله لیزر برش داده شوند توسط نرم افزارهای نقشه کشی و طراحی از قبیل اتوکد، کورل دراو و ادوب ایلوستراتور و با ابزارخط طراحی شوند، در واقع خطوط طراحی شده محل عبور نور فوکوس لیزر از آن نواحی میباشد.

به وسیله برش لیزر آلومینیوم امکان خلق طرحهای زیبا، جذاب و متفاوتی را ساخته و با توجه به دقت بالایی که برش لیزری آلومینیوم دارد قادر به ساخت طرح های دو بعدی نیز خواهد بود.

فلزات مختلف از جمله برنج به دلیل سطح براقشان قابلیت انعکاس نور را دارند و در هنگام کار با لیزر نیز میتوانند نور لیزر را بازتاب دهند.

چون تنها در این صورت میتوانند از کارایی دستگاه برش لیزر سی ان سی اطمینان پیدا کنند. مشتریان گرامی میتوانند برای انجام هر نوع برش لیزری با بهترین هزینه و در زمان معین شده سفارشات خود را به این شرکت بسپارند.

در گذشته برای برش دادن به برنج میزان زیادی وقت و هزینه را باید صرف میکردند که اصلا به صرفه نبود اما امروزه با این روش نوین توانستهاند در زمان کم اما کارایی بالاتر این کار را با هزینه خیلی کمتری به ثمر برسانند.

همه و همه آن را برای صنایع مختلفی چون وسایل تزیینی، ظروف، فشنگهای اسلحه و صنعت کشتیسازی مناسب ساخته است.

از مزیتهای انجام برش لیزری میتوان به کاهش میزان هدر رفت فلز اشاره کرد؛ در واقع در برش لیزری سعی میشود از سطوح کوچک فلز نیز بیشترین استفاده شود تا قیمت نهایی برای مصرفکننده مقرون به صرفه باشد.

از برش لیزری می توان در معرق کاری فلزات، طراحی و ساخت بدلیجات، ساخت محصولات تزئیتی و حکاکی روی فلزات استفاده نمود.

انتقال برنامه برش کاری به دستگاه برش لیزر برای برش جسم مورد نظر از طریق حافظه داخلی، حافظه خارجی USB و یا ارتباط بیسیم با استفاده از اتصال wifi انجام می شود.

شرکت پارسیان لیزر در حوضه کاری خود یکی از بهترینها در سطح کشور بوده است خوشبختانه این شرکت دارای متخصصین ماهری در این زمینه هستند که بیش از ده سال است فعالیت خود را آغاز نمودهاند.

حتی گلولههای اسلحه و بسیاری از مشتقاتی که اسلحه سازی وجود دارند اهمیت برش لیزر برنج را به خوبی نشان میدهند.

همانطور که در بخش پیشین نیز اشاره کردیم حوضه فعالیت این مجموعه تنها به برش لیزر برنج منتهی نمیشود و انواع فلزات را برش میدهند. This post w as wri tten by GSA Conte᠎nt Generat᠎or  DE᠎MO!

کم نیستند شرکتهایی که در زمان انجام برش آلومینیوم مشکل داشته و کار کم کیفیت تحویل مشتر میدهند. علاوه بر حرارت بالایی که این اشعه ایجاد میکند فشار زیادی را نیز بر روی صفحه برنجی ایجاد میکند که اگر به خوبی محل مورد نظر سوراخ یا آب نشده باشد کاملا از بین برود و کار به صورت جامع انجام گردد.

نکته ای که در این میان وجود دارد این است که برش لیزر بر روی هر نوع متریالی تنظیمات خاص خود را دارد.

علاوه بر آن در برش لیزر ورق آلومینیوم نوع دستگاه نیز تاثیر زیادی داشته و به هر اندازه دستگاه برش کیفیت بالاتری داشته باشد قادر به انجام برشی دقیق تر با ارائه لبههای کار کاملاً صاف، تمیز، با ظرافت بیشتر و مشتری پسند می باشد.

در این قسمت با تمرکز این لیزرها بر نوک دستگاه میتوان طرحهای مورد نظر را روی فلز ایجاد کرد و برشهای دلخواه را روی آن انجام داد.

همانطور که اشاره کردیم این فلزات تاثیر بسیار زیادی در صنایع مختلف دارند و میبایست متناسب با موارد مصرفی آن را به اندازههای مورد نیاز برش داد.

ورق آلومینیوم نسبت به دیگر فلزات نرم تر و منعطف تر بوده که میتوان تغییرات زیادی بر روی آن اعمال کرد.

به همین دلیل است که حکاکی و برش متریال هایی که در دسته فلزات قرار می گیرد دیگر به روش سنتی انجام نمی شود.

به طور مثال ظروف تزئینی یا زیورآلاتی همچون دستبند و گردنبند، ظروف آشپزخانه یا آینه و شمعدان عروس که طرحهای ظریفی دارند را به خوبی ببینید این ریزه کاریهای که بر روی این محصولات به خوبی میبینید حاصل برش لیزر برنج میباشد و به هیچ عنوان نمیتوان این ظرافت را با کار دست انجام داد.

اگر چه این دستگاه توانسته بخشی از مشکل را حل کند ولی به دلیل سرعت پایین در برش ورقههای فلزی، دارای ضخامت بالاتر از 5 میلی متر نمیتواند در بعضی از صنایع کاربردی باشند.

امروزه مواد اولیه سازگار با دستگاه های لیزر با دقت میلی متری برای صنایع در دسترس میباشد که این امکان را فراهم کرده تا فلزهای با قطر ۱۲ میلی متر و حتی ضخیم تر به راحتی برش داده شوند.

E 1530 که دارای ابعاد برش 1.5متر در 3 متر می باشد. در واقع یکی از مزیت های استفاده از فناوری برش لیزر آلومینیوم با دستگاه های تخصصی این بوده که محصول نهایی بدون نیاز به پرداخت مجدد برش خورده است که احتیاجی به پرداخت جداگانه نخواهد داشت.

امروزه برش لیزر با استفاده از دستگاههای مخصوص، تاثیر بسیار زیادی بر کاهش هزینهها و افزایش کیفیت داشته است. به طور کلی چون برنج فلزی است که در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم است کارایی زیادی در تمامی صنایع به خصوص ماشین سازی یا کشتی سازی دارد.

جداسازی ورق های فلزی از لیزر فیبری استفاده می شود. برای تحریک این مواد از روش تخلیه الکتریکی و یا تابش لامپ­هایی در یک محفظه بسته استفاده می­شود.

این عمل باعث ایجاد شکاف در ماده شده و با حرکت دادن پرتو میتوان آن را هدایت کرد تا برش مد نظر اتفاق بیفتد.این روش عموما برای برش لیزری شیشه ها و مواد شیشه مانند استفاده میشود.

بسیاری از شرکتها برای برش لیزر ورق آلومینیوم از گاز اکسیژن استفاده نموده که دقت کافی در برش را نداشته و برای برش با دقت باید از گاز نیتروژن استفاده کنند تا برش با دقت بالا و قابل توجه انجام شود.

جهت استفاده از ورق آلومینیوم برای ساخت و تولید محصولات مختلف احتیاج به برش لیزر آلومینیوم است. دلیل این امر این است که در این دستگاه ها برای انتقال اشعه لیزر از ﺁینه استفاده نمی شود که سبب پایداری این دستگاه شده است.

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد نحوه کار این دستگاه توضیح دهیم باید به اشعهای مادون قرمزی که برای برش لیزر برنج ایجاد میکند اشاره کنیم. Th is con​te᠎nt was  done ᠎by GSA Con tent  Genera tor DEMO .

احتمال تاب برداشتن ماده در برش لیزر بسیار کم است چون، ناحیهی موثر حرارتی در این فرآیند بسیار کوچک میباشد.

نگاهی به دنیای دستگاه لیزر برش فلز تولید کنندگان دستگاه لیزری برش فلز در کشور آمریکا در حوزه کسب و کارهای کوچک فعالیت دارند بطوری که بیشاز ۶۷ درصد این شرکت ها کمتر از ۲۰ کارمند دارند.

شرکت پارسیان از سال 1390 در زمینه شیت متال، برش لیزر، خمکاری فعالیت نموده و تمامی خدمات خود را با بهرهگیری از تجهیزات و ماشینآلات روز دنیا انجام میدهد.

افرادی که قصد دارند تا برش لیزر ورق آلومینیوم را داشته باشند و بر روی ورق طرح و نقش اضافه نمایند، از طریق برش لیزر آلومینیوم این کار را انجام می دهند.

در واقع کارهایی که در گذشته توسط انسانها با مشقت بسیار برای برش لیزر برنجی صورت میگیرفت توسط دستگاهها به راحتی انجام شده و دیگر نیازی به صرف زمان زیاد و هزینههای پرداخت دست مزد نیروی انسانی نیست.

ورق آلومینیوم یکی از فلزاتی است که برای برش آن از فرایند برش لیزر آلومینیوم استفاده میشود، چرا که نسبت به دیگر فلزات نرم تر و منعطفتر است، در نتیجه چکش پذیری و انعطاف پذیری بالاتری دارد.

ما در مجموعه آریا لیزر با استفاده از بروزترین دستگاههای برش فایبر لیزر توانستهایم تا به دقت ۰.۰۵ میلیمتر دست پیدا کنیم و از پس تولید دقیقترین قطعات به خوبی برآییم .

حذف چند مرحله ای روند تولید قطعات و … قطعات مورد نیاز براین این صنایع ممکن است مشابه قطعات تولید شده در پتروشیمی و پزشکی باشد.

این به شما امکان می دهد قطعات دقیق نهایی داشته باشید. دستگاه دارای ریموت نیز می باشد تا اپراتور اختیار بیشتری در تنظیم آن از راه دور داشته باشد.

در شرکت پارسیان به استانداردهای بینالمللی توجه شده تا محصولاتی با کیفیت در اختیار هموطنان قرار گیرد. بر روی یک دستگاه برش لیزری CNC، هد باید در یک فاصله بسیار دقیق نسبت به سطح کار قرار گیرد.

بنابراین سپردن این امر به یک مجموعهی با تجربه از جمله پارسیان لیزر بسیار مثمرثمر خواهد بود. این کار یک انقلاب بزرگ در این صنعت بود که کار را به سادهترین شکل برای کاربران آسان نمود.

با گسترش استفاده از دستگاههای برش لیزری، شیوههای سنتی و قدیمی برش فلزات منسوخ گردیده و کنار گذاشته شدهاند و امروزه از شیوه برش لیزری که یک روش جدید برای برش ورق فلزات از جمله برش لیزر آلومینیوم است استفاده میگردد.

امروزه از دستگاه برش لیزری برای برشکاری هر نوع متریالی، مخصوصا انواع فلزات استفاده میشود. برای برش زدن ورقههای استیل با ضخامت بالا از دستگاه برش لیزر co² استفاده میشود.

این لیزر از نوع لیزر های جامد است که در برشکاری فلزات مورد استفاده قرار میگیرد . چه معیارهایی برای انتخاب نوع برش برش لیزر فلزات چهاردانگه فلزات وجود دارد؟

برای اینکه دستگاه برش لیزری از قدرت کافی برای ایجاد برش در فلز برخوردار باشد میبایست مقداری از مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید لیزر را در دستگاه ریخته و بعد به وسیلهی جریان برق این مواد را برانگیخته یا تحریک نمایید و پس از تولید پرتوها آن را توسط آینههای تعبیه شده در آن به قسمت جلویی دستگاه برسانید.

در بین انواع لیزر ها، لیزر جامد و گازی بیشترین کاربرد را در صنعت دارند و بسیار پر فروش هستند.

مجموعه صنعتی پارسیان لیزر با حدود یک دهه کار در زمینه شیت متال، برش لیزری انواع فلزهای مختلف شامل برش استیل، برنج، آهن، برش لیزری ورق آلومینیوم، گالوانیزه و …

برش لیزر صنعتی در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی، ساختمانی، هوافضا، پزشکی، آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطاتی، فیزیک، شیمی و …

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *