برنامه راهبردی گردشگری کرمانشاه باید تدوین شود

[ad_1]

ایسنا/ کرمانشاه استاندار کرمانشاه از میراث فرهنگی استان درخواست تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد خدمات سفر کرده است.

بهمن امیری مقدم در سومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه که امروز (9 فروردین) برگزار شد، با تاکید بر لزوم تدوین برنامه جامع و راهبردی گردشگری در این استان، اظهار کرد: در این راستا دبیرخانه دائمی گردشگری استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت. راه اندازی خدمات سفر در میراث فرهنگی استان.

وی ادامه داد: در این دبیرخانه باید در طول سال تمام کاستی ها، ایرادات و ضعف های حوزه گردشگری استان شناسایی و برای رفع آن ها تلاش شود و از سوی دیگر نقاط قوت تقویت شود. “

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم کرمانشاه در حوزه گردشگری به جایگاه رفیع دست یابد، گفت: در دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان عملکرد سایر استان ها از جمله اصفهان، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و هرمزگان که مقاصد اصلی گردشگری است را باید کاوش کرد و تجربیات آنها را به کار گرفت.

وی با اشاره به ایام تعطیلات پیش رو در نوروز افزود: تمامی اعضای ستاد خدمات سفر در روز سیزدهم فروردین که آخرین روز تعطیلات نوروزی است هماهنگی لازم را داشته باشند تا نوروز را به خوبی به پایان برسانند.

امیری مقدم تصریح کرد: برای روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروزی دستگاه ها آماده بمانند و بازرسی، نظارت و بازدید را افزایش دهند.

وی در ادامه گفت: صدا و سیمای کرمانشاه در عملکرد خود در حوزه گردشگری در ایام نوروز کاستی هایی داشته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: انتظار می رود مخابرات مانند مشهد با ورود مسافری به استان ما پیامک خوش آمدگویی داشته باشد و نکات آموزشی را به آنها بدهد.

وی با بیان اینکه آمار تصادفات رانندگی در استان زیاد است افزود: باید در این زمینه کار کارشناسی انجام شود، نقاط حادثه خیز شناسایی و نسبت به ریشه کنی آن اقدام شود.

امیری مقدم در پایان با انتقاد از خاموشی خیابان های کرمانشاه، گفت: نباید در خیابان های کرمانشاه و داخل شهرها خاموشی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *