بیمه‌گران می‌توانند خدمات را با تأخیر در پرداخت خسارت مختل کنند

[ad_1]

ایسنا/ لرستان رئیس سازمان نظام پزشکی خرم آباد گفت: سازمان های بیمه گر در پرداخت مطالبات به بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی تاخیر دارند و این روند باعث اختلال در فعالیت های موجود بخش دولتی و خصوصی مرکز شده است.

دکتر در گفت وگو با ایسنا، علاءالدین شیخی می‌گوید: بیش از دو سال است که کادر بهداشتی و درمانی استان ضمن تشکر و قدردانی، درگیر مقابله با بیماری ویرانگر ویروس کرونا هستند.

وی افزود: ایثار و تلاش شبانه روزی آنان ضروری است، اکنون با ورود سویه جدید آمیکرون و موج ششم درد و خستگی کادر درمانی و افزایش توانمندی این عزیزان، لازم است سیاست های تشویقی و موثرتری در نظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به روند رو به رشد تورم و ارز، مشکلات زیادی در رابطه با هزینه های مراکز درمانی و تشخیصی و همچنین تامین دارو و تجهیزات پزشکی به وجود آمده است که می تواند روند تشخیص و درمان را مختل کند. بیماران به خصوص در بحران کرونا.»

شیخی گفت: تأخیر در پرداخت و حجم بالای فعالیت کادر درمانی، انگیزه کارکنان را کاهش داده و از سوی دیگر اجرای طرح اخذ مالیات متوالی باعث شده پزشکان نتوانند حقوق واقعی خود را دریافت کنند. هشدار جدی.» و اقدامات اصلاحی فوری برای بهبود و افزایش انگیزه کارکنان مراقبت های بهداشتی برای ارائه بهترین خدمات ممکن به بیماران مورد نیاز است.

رئیس سازمان نظام پزشکی خرم آباد گفت: متأسفانه در استان، سازمان های بیمه گر در پرداخت مطالبات بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی تاخیر دارند و این روند فعالیت فعلی مراکز دولتی و خصوصی را با مشکل مواجه کرده است.

وی تاکید کرد: نظام پزشکی برای پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، ماماها و سایر همکاران کادر بهداشتی و درمانی از استاندار لرستان و نمایندگان مجلس درخواست پیگیری فوری و موثر برای پرداخت مطالبات به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز خصوصی دارد. دفاتر سازمان های بیمه گر

شیخی خاطرنشان کرد: با توجه به ششمین پیک بیماری ناشی از ویروس کرونا و شیوع سویه جدید آمیکرون و خستگی کادر درمانی اعم از پزشکان و پیراپزشکان، باید انگیزه لازم ایجاد شود، با پرداخت مناسب پرسنل و اینگونه نیست. امکان پذیر است. دانشگاه ها، ادارات، مراکز خصوصی و داروخانه ها قابل انجام است.

رئیس سازمان نظام پزشکی خرم آباد گفت: درآمد مراکز درمانی به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19 کاهش یافته است و در این مورد باید مساعدت های لازم برای ارائه بهترین خدمات ممکن انجام شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *