صفر تا صد برش لیزری آهن (7)

صفر تا صد برش لیزری آهن
برش لیزر آهن

برش لیزری فلزات در ادامه مقایسه با روشهای دیگر برش به صرفه بوده و به جهت کارهای برشی دوچندان از همین رویه به کارگیری میشود. همین فعالیت با اعتنا زیاد بالا سوای هیچ ایرادی انجام میشود. This art icle has been written  wi​th G SA Co ntent Generator DEMO.

برش لیزر آهن

مطالعه تاریخ جامعه ها و سیر دگرگونى آن ها نشان مى دهد که انسان در ادامه هیچ سطح اى به میزان سطح صنعتى با هدف و برنامه تلویزیونی ریزى و برابر تحلیل و امتحان فعالیت نکرده هست و هم درهیچ سطح اى به میزان همین سطح از اقتدار مندى محاسبه جداسازی و مخلوط کارها برون ذهنى و مسائل نظرى بهره نداشته است.

خم شدگی و فرورفتگی حاشیه ها و مرحله ورق از گزاره مشکلاتیست که زمان برش با تجهیزات کهن به وجود می آید اما لیزر دیگر اینچنین ایراداتی ندارد. از برش لیزری به جهت برش اشکال متریال ها به کارگیری می شود و می توان اشکال فلزاتی نظیر آهن برنج آلومینیوم را برش داد.

به جهت برش ورق های فلزی بهترین رویه به کارگیری از دستگاه های لیزر می باشد که برش را با بهترین میزان مرغوب بودن انجام می دهند. البته چطور از شیوه نور برگه آهنی بریده می شود؟

رویه برش CNC به همین شکل هست که چنانچه حتی طرح پیچیده باشد با به کارگیری از قابل انعطاف افزارهایی نظیر اتوکد یا این که کرل طراحی کرده و طرح از شیوه کامپیوتر و به وسیله اپراتور دستگاه به دستگاه برش دیتا شده و دیگر دستگاه فعالیت برش را انجام میدهد.

و صفحه هایی که مهم ضخامت بالا هستند می بایست با به کارگیری از رویه پلاسما برش دیتا شوند. البته چنانچه ضخامت آهن بالا برود از همین رویه نمیتوان به جهت برش به کارگیری کرد.

در اینجا عمده به آنالیز وب وب سایت کلیک کنید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *