گزارش نماینده شادگان از وضعیت آب شرب این شهرستان

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با پرداختن به مشکلات آب شرب این شهرک بر لزوم هوشیاری و آینده نگری در خصوص وضعیت تامین آب تاکید کرد.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بهداشتی آب شرب، اظهار کرد: متاسفانه راهکار اساسی و جدی برای رفع این مشکل ارائه و اجرا نشده است. با پیگیری های فراوان، پروژه آبرسانی غدیر به شادگان رسیده و آب شرب شادگان باید 100 درصد این پروژه تامین شود، اما اکنون 50 درصد آب شهرک از پروژه غدیر تامین می شود.

وی با بیان اینکه مسیر آبرسانی پروژه غدیر با مشکلاتی مواجه است، افزود: اما در مقطعی خط لوله انتقال آب غدیر با مشکل مواجه شد و آب قطع شد و در نتیجه مجبور شدند آب را به سمت رودخانه کارون هدایت کنند. که شور و بی کیفیت بود. غدیر را اضافه کنید و به مردم بدهید. ضمن اینکه نتوانستند شبکه آب را نگهداری کنند و شبکه آسیب دید.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه های جدی شادگان بحث بهداشت آب شرب است; متاسفانه با وجود وعده های مختلف همچنان با مشکل آب شرب مواجه هستیم. آبی که شادگان به عنوان آب آشامیدنی تامین می کند، قابل شرب نیست و مردم مجبورند از آب بسته بندی شده استفاده کنند یا از تصفیه خانه ها آب بخرند و یا دستگاه تصفیه آب در منزل داشته باشند.

وی درباره مشکلات بهداشتی نوشیدن این آب گفت: استفاده از این آب برای شست و شو و استحمام باعث سوزش چشم و مشکلات پوست و مو می شود و حتی نمی توان از آن برای شستشو استفاده کرد.

ناصری نژاد با تاکید بر هوشیاری و آینده نگری در خصوص وضعیت تامین آب، افزود: با توجه به خشکسالی، وضعیت می تواند نگران کننده باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *