داروخانه هلال احمر قزوین جزو پنج داروخانه برتر کشور است

[ad_1]

ایسنا/ قزوین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: داروخانه هلال احمر قزوین جزو پنج داروخانه برتر کشور از نظر درمانی است. نرخ پایین است و اجازه نمی دهیم هیچ مشکلی در توزیع دارو اختلال ایجاد کند.

حسن آصفی در نشست خبری امروز 24 اردیبهشت 1401 در سالن اجتماعات هلال احمر با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان قزوین گفت: سفر رئیس جمهور به استان قزوین موفقیت های خوبی داشته است. در نظر گرفته شده است، همچنین 10 میلیارد تومان برای تکمیل سایر پایگاه های استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در سفر کولیوند رئیس هلال احمر استان قزوین 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به پروژه انجیلاق اختصاص یافت که با این دو اعتبار قابل تکمیل است. .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حال حاضر مرکز امداد و نجات قزوین در بلوار شهید بهشتی و داخل شهر مستقر است.

وی درباره اجرای طرح های هلال احمر قزوین گفت: طرح سفیران بشردوستانه یکی از طرح های مهم اجرا شده توسط هلال احمر قزوین است که این طرح در استان قزوین مطرح و در سطح کشور اجرا می شود و از طریق صلیب سرخ و در فدراسیون.” برای این منظور یک کنفرانس بین المللی با حضور داوطلبان جامعه برگزار خواهد شد.

آصفی یادآور شد: ما یکی از کشورهایی هستیم که بر اساس انسان دوستی و بر اساس دیدگاه پیامبر اکرم (ص) نسبت به بشریت می توانیم این طرح را در سطح بین المللی اجرا کنیم و جهان بینی اسلام را تغییر دهیم و اسلام دین خیرخواهی و انسانیت است و با این کار. همایشی که دانشجویان و دانش پژوهان هلال احمر استان قزوین را اجرا کردند. به دنبال اصلاح نگرش اسلامی در برخی نقاط جهان هستیم.

وی افزود: بر اساس این طرح، طرح «رفیق مبارکمان» را نیز بر اساس بیانات مقام معظم رهبری درباره سردار سلیمانی پیشنهاد می کنیم و هدف ما این است که شخصیت واقعی سردار سلیمانی را از طریق این طرح به جهانیان معرفی کنیم. خاستگاه واقعی صلح، انسانیت و جهان شمولیت است و سردار سلیمانی در راستای این شعار عمل کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین می گوید: دبیرخانه طرح ملی دوست شادمان پیش از این به قزوین تحویل داده شده است و تمامی آثار اعم از آثار هنری، نسخ خطی، خوشنویسی توسط دبیرخانه استان قزوین جمع آوری و داوری می شود. در صورت امکان مرحله سوم به صورت بین المللی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما در حوزه داوطلبان عضویت و قرار دادن مجمع خیرین در کنار جمعیت هلال احمر استان است که این امر نشان دهنده اعتماد مردم به هلال احمر قزوین است.

آصفی یادآور شد: کمک های خوبی از سوی مجمع خیرین انجام شد، در روزهای ابتدایی کارم به عنوان مدیرعامل هلال احمر قزوین مراجعه کنندگان زیادی به ما مراجعه کردند و نتوانستیم پاسخی بدهیم که نمی توانیم کمک کنیم، حدود 300 نفر داشتم. میلیون تومان اعتبار. با برنامه ریزی و سازماندهی برنامه ریزی شده در حوزه دارو و بسته های معیشتی به مددجویان کمک کرده ایم و اکنون در این زمینه مشکلی نداریم.

وی گفت: سال گذشته 4 میلیارد و 870 میلیون در حوزه کمک رسانی کردیم که بیشتر آن توسط انجمن خیریه انجام شد و هدف اصلی ما حمایت از حوزه پزشکی بود و در ماه مبارک رمضان امسال 3700 مورد معیشت توزیع کردیم. بسته به خانواده های نیازمند.»

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین می گوید: در حوزه پزشکی داروخانه هلال احمر قزوین جزو پنج داروخانه برتر کشور است. خدمات خوب کار و داروخانه با نرخ کم ارائه می شود و اجازه نمی دهیم مشکلی در توزیع دارو اختلال ایجاد کند.

وی درباره انبار تدارکات هلال احمر گفت: انبارهای تدارکات هلال احمر قزوین به شدت نیازمند تجهیزات هستند، سال گذشته اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده است، حتی اگر از ایده آل فاصله داریم، وضعیت بهتر است. نسبت به سال گذشته.”

آصفی خاطرنشان کرد: خانه های هلال در استان نیز یکی از خدمات خوب هلال احمر است، بسیاری از مردم مشتاق کمک به خیریه هستند، اما ضعیف بودن ساماندهی و عدم ساماندهی باعث می شود که توزیع خیریه ها مناسب نباشد، از این رو سازمان. خیریه های محله و روستاها توسط خانه هلال اداره می شوند.

تلاش برای بهسازی خانه هلال قزوین

وی گفت: به دنبال توسعه خانه هلال هستیم، خانه هلال کارهای مختلفی انجام می دهد و می توان گفت که شعبه هلال احمر در روستاها و شهرها است، آموزش امداد و نجات در این خانه ها داده می شود که در اکثر موارد حضور امداد و اورژانس وجود دارد. نیروها امکان پذیر است.” در 5 دقیقه اول زمان طلایی وجود ندارد، بنابراین حضور داوطلبان آموزش دیده در زمینه های اولیه مانند احیای قلبی مهم است.

آصفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر انبارهای نگهداری احتیاط در مرکز استان و شهرستان متمرکز شده است که در صورت بروز بحران با مشکل مواجه می شود و هلال خانه این ظرفیت را دارد که به عنوان انبار احتیاط در شهرها و روستاها و در موارد اضطراری مانند زلزله مانند تیم امداد و نجات سریعتر و نزدیکتر ارسال کنید.

وی گفت: امداد و نجات یک علم و یک مهارت است اما برخی فکر می کنند امداد و نجات کار هیئتی است و بدون اطلاع به کمک می آیند که این خود باعث ایجاد بحران می شود، مثلا در زلزله کرمانشاه اتفاق افتاد. خیلی زیاد. نیازی به کمک نیست.” ما با زباله های زیادی مواجه هستیم و مشکل دفع زباله نیز به مشکلات دیگر اضافه می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این است که امداد با اورژانس فرق می کند، ما مثل هم نیستیم اما با هم هستیم، در حوزه امداد و نجات مصدوم و مصدوم را شفا و شفا می دهیم. او را به اورژانس ببرید.” در واقع، ما کاردرمانی انجام نمی دهیم.

او گفت: «این در مورد هلیکوپترها نیز صدق می کند. ما نیروی آموزش دیده ای برای فعالیت های اضطراری نداریم، افسران باید تفاوت بین این دو را بدانند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *