نفرات قهرمانی پسران توسط دانشگاه های منطقه 3 کشور مشخص می شوند.

[ad_1]

نفرات قهرمانی پسران توسط دانشگاه های منطقه 3 کشور مشخص می شوند.

ایسنا/ اردبیل معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برگزیدگان مسابقات دوومیدانی قهرمانی پسران دانشگاه های منطقه 3 با حمایت این دانشگاه مشخص شدند.

اسماعیل گلی با اعلام این خبر افزود: در این مسابقات 12 تیم محقق اردبیلی، شهید مدنی آذربایجان، هنر اسلامی تبریز، مقدس اردبیلی، اسوه معاصر تبریز، ارومیه، بناب، مراغه، چرخ نیلوفر تبریز، صنعتی ارومیه، صنعتی سهند و زنجان در 14 رشته به رقابت پرداختند که دانشگاه محقق اردبیلی با 78 امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم های دانشگاه عمران آذربایجان با 39 امتیاز و هنر اسلامی تبریز با 17 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
وی در خصوص نتایج در بخش انفرادی گفت: در 1500 متر عطا اسدی از دانشگاه شهید مدنی، سالار سلطانی و امیرمحمد فلاح زاده از دانشگاه محقق اردبیلی و در 800 متر امیرمحمد فلاح زاده و سالار سلطانی هر دو از دانشگاه محقق اردبیلی و مهدی محمدی از دانشگاه هنر اسلامی مقام اول تا سوم را کسب کرد.
گلی توضیح می دهد: در ماده 110 متر بامانع فرید پیرزاده از دانشگاه مقدس اردبیل، ابوالفضل راه چمنی و نیما قاسمی هر دو از دانشگاه محقق اردبیلی اول تا سوم شدند و در ماده 400 متر بامانع مهدی احمدی اصالتا دانشگاه ارومیه، علی آردم از دانشگاه چرخ نیلوفری. و مسعود حقیقی از دانشگاه مراغه بر سکوی اول تا سوم ایستاد.
به گفته این مسئول، در ماده 2 ماده 3000 متر، عطا اسدی از دانشگاه شهید مدنی اول، ابوالفضل رهوچمنی از دانشگاه محقق اردبیلی دوم و علیرضا خدایی از دانشگاه بناب سوم شدند.
گلی تصریح کرد: در پرش ارتفاع امیررضا امان زاده از دانشگاه محقق اردبیلی، فرید غنی زاده از شهید مدنی و امیر محمد اکبری از هنر اسلامی تبریز و در ماده 100 متر علی آردام از دانشگاه چرخ نیلوفری تبریز، حسین صباغی از دانشگاه تبریز محقق اردبیلی و علیرضا سیفی از شهید مدنی و وزنه برداری، علیرضا خانی از دانشگاه زنجان، علی عبدالهی و رامین قنبری هر دو از هنر اسلامی هر دو مقام اول تا سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: در پرش سه پله فرید پیرزاده از مقدس اردبیلی، فرید غنی زاده از شهید مدنی و امیررضا امان زاده از دانشگاه محقق اردبیلی و در پرتاب دیسک ابوالفضل امینی، سالار ضیاء نورانی و امیرحسین سلامی سلامی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل. هنر اسلامی به ترتیب و محقق اردبیلی مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: در پرتاب نیزه، سلیم اوج و نیما قاسمی هر دو از دانشگاه محقق اردبیلی و سالار ضیاء نورانی از هنر اسلامی و در پرش ارتفاع، یوسف جباری از شهید مدنی و مهدی قلی زاده و امیرحسین سلامی هر دو. از دانشگاه اردبیلی پژوهشگران رتبه سوم را کسب کردند.
گلی بیان کرد: در رشته پیاده روی 3 هزار متر ابوالفضل امینی از دانشگاه محقق اردبیلی، علیرضا خدایی از دانشگاه بناب و امیرحسین شیخ دینی از دانشگاه محقق اردبیلی اول شدند.
وی گفت: در 400*400 متر تیم شهید مدنی متشکل از عطا اسدی، فرید غنی زاده، علیرضا سیفی و یوسف جباری مقام اول، تیم محقق اردبیلی متشکل از امیررضا امان زاده، حسین صباغی، ابوالفضل شیمنی عامیر اهیریک و تیم محقق اردبیلی با حضور امیررضا امان زاده، حسین صباغی، ابوالفضل شیخین رهاحی و حمیدی مقام اول را کسب کردند. مذهبی دوم شد و تیم صنعتی سهند متشکل از میلاد رامگر، رسول مرادی، علی کلانتری و توحید بیگ زاده سوم شدند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *