برگزاری مانور برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی در 31 استان

[ad_1]

ایسنا/ زنجان ارزیاب معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: همزمان با هفته هلال احمر مانور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی در 31 استان کشور طی دو روز اجرا شد.

حمدالله داوودی دیروز شب (21 اردیبهشت) در حاشیه مانور دو روزه زلزله فرضی هفت ریشتری روستای ویر و مانور خدمات بهداشتی و درمانی و توانبخشی اورژانس جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: کار اصلی است. جمعیت هلال احمر در حوزه حوادث است. اگر حادثه ای در منطقه ای رخ داد، باید شرایطی را فراهم کنیم تا در اسرع وقت به آسیب دیدگان حوادث و بلایا کمک کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از خدمات هلال احمر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است که برای ارائه خدمات با کیفیت مناسب در زمان مناسب نیازمند تمرین این فعالیت هستیم، یادآور شد: خدمات را شکل می دهد. در مانور سالانه هلال احمر به مناسبت های مختلف به روستاییان مناطق کم برخوردار ارائه می شود.

وی گفت: امسال به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر سناریویی را طراحی کردیم که در آن حوادث در مناطق کم برخوردار رخ دهد و از تمامی گروه های بهداشتی، درمانی و توانبخشی دعوت شدیم. دهیار شروع به ارائه خدماتی کرد که شامل خدمات پزشکی، ویزیت پزشک، سلامت روان، تغذیه، مادر و کودک و ارائه خدمات پزشکی می باشد.

داوودی با بیان اینکه علاوه بر این خدمات، سرویس های بهداشت محیط نیز برای ارزیابی شرایط منطقه از نظر بهداشتی فعال هستند، افزود: در نهایت پس از پایان مانور جلسه ای برگزار می کنیم و نقاط قوت و ضعف را بررسی و سعی در رفع آن خواهیم داشت. نقاط.” ما تلاش خواهیم کرد تا در صورت بروز حوادث و بلایا بهترین خدمات ممکن را به هموطنان خود ارائه دهیم.

ارزیاب معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: این مانور همزمان با هفته هلال احمر و یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر طی دو روز در 31 استان کشور اجرا شد. جامعه. ، باید به نیازمندان و کم درآمدها رسید تا برای کاهش آلام بشری اقدام شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *