افتتاح 82 اتاق بهداشت در مناطق آموزشی در خوزستان

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان رئیس اداره کل سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح همزمان 82 اتاق بهداشت در خوزستان خبر داد.

علی بنیادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته سلامت امسال از 17 تا 23 اردیبهشت ماه با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما» برگزار می شود. در این هفته از سفیران سلامت دانش آموزی، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی و کارشناسان سلامت تجلیل شود.

وی ادامه می دهد: هر ساله جشنواره سفیران سلامت برگزار می شود و هنرجویان در رشته های مختلف مانند عکاسی، نقاشی، شعر و … آثار خود را ارسال می کنند و هر ساله دانش آموزان خوزستانی در مناطق مختلف کشور رتبه کسب می کنند.

رئیس اداره کل سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال 10 رتبه کشوری و 24 رتبه شایسته تقدیر از جشنواره سفیران سلامت داریم. امروز همزمان با نواخته شدن زنگ سلامت 82 اتاق بهداشت در استان خوزستان افتتاح شده و در هر منطقه آموزش و پرورش تقریبا دو اتاق بهداشت راه اندازی شده است.

بنیادی با اشاره به عملکرد این اتاق‌ها گفت: اتاق‌های بهداشت علاوه بر کارکرد آموزشی مجهز به دماسنج، اندازه‌گیری برای محاسبه AMB دانش‌آموز، تخت و جعبه کمک‌های اولیه هستند. هر اتاق با هزینه ای حدود 4 میلیون تومان تجهیز شده و در 40 منطقه آموزشی استان قرار دارد.

وی افزود: اختتامیه جشنواره سفیران سلامت 25 اردیبهشت ماه برگزار و از 81 دانش آموز برگزیده استانی و کشوری تجلیل خواهد شد. ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خوب، سفیران و رابطان نیز معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *