هدایت تیم فوتبال ناشنوایان به جمع 8 تیم برتر المپیک

[ad_1]

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از صعود این تیم به جمع هشت تیم برتر بازی های المپیک خبر داد و گفت: تلاش می کنیم برای دومین بار به سکو برسیم.

به گزارش ایسنا، قادر تیموری در ارزیابی عملکرد تیم ملی فوتبال ناشنوایان در بازی های المپیک برزیل، اظهار کرد: ناشنوایان در مرحله مقدماتی تاکنون سه برد مقابل هلند، ایتالیا و برزیل به دست آورده اند که با این بردها رهبر گروه. خودمان صعود کردیم و به هشت تیم برتر پیوستیم.

وی گفت: فردا یکشنبه 18 اردیبهشت یک بازی تشریفاتی در کامرون خواهیم داشت که برای ما چندان مهم نیست زیرا به جمع 8 تیم برتر رسیده ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در پاسخ به این سوال که در مرحله یک هشتم نهایی با کدام تیم دیدار خواهید کرد، گفت: هنوز مشخص نیست و بعد از بازی فردا مشخص است که با کدام تیم مسابقه خواهیم داد. در دور. در 16.” البته در مرحله یک چهارم نهایی به احتمال زیاد حریف ما فرانسه یا مصر خواهد بود.

تیموری افزود: فصل گذشته در المپیک ترکیه هشتم شدیم اما این بار فقط برای مدال می جنگیم.

وی با اشاره به میزبانی ضعیف برزیل در المپیک ناشنوایان گفت: میزبان برای میزبانی مسابقات فوتبال زمین چمن مناسب و استانداردی را در اختیار تیم ایران قرار نداد و در سه بازی که در برزیل داشتیم به دلیل بارش شدید باران در زمین چمن، بازیکنان باتلاقی و کاملاً نامناسب بودند، ایتالیا، هلند و برزیل برنده شدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: چهار بار در المپیک شرکت کرده ایم اما ضعیف ترین میزبان بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان برزیل است.

وی یکی دیگر از مشکلات این فصل بازی های المپیک را فاصله هتل محل استقرار بازیکنان تا محل برگزاری مسابقات دانست و افزود: این موضوع باعث خستگی بازیکنان شده و مشکلی وجود دارد. کارایی. “

تیموری در پایان با تشکر از سایر کادر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: با تلاش کادر فنی در تلاش هستیم تا بهترین عملکرد را در این فصل داشته باشیم و روی سکو باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *