بازیکنان والیبال ساحلی در تلاش برای کسب سکوی المپیک هستند

[ad_1]

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان گفت: تلاش ما این است که پس از صعود به جمع 8 تیم برتر، روی سکوی المپیک قرار گرفته ایم.

به گزارش خبرگزاری ایسنا اعزامی به برزیل، فریدون الهامی گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور 17 تیم در شهر کاسیاس دوسول برزیل برگزار شد که تیم ایران تا این لحظه موفق به شکست تیم های آلمان و استونی شد و هم اکنون از ساعت 13:30 دقیقه به پایان رسید. برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر به وقت محلی به مصاف تیم ژاپن خواهیم رفت.

وی در ارزیابی وضعیت تیم ایران گفت: از آنجایی که هر روز یک بازی برگزار می شود، بازیکنان تحت فشار زیادی نیستند و پس از پایان مرحله مقدماتی 2 روز استراحت داریم که فرصت خوبی برای بهتر شدن است. بازیکنان را در طول بازی های المپیک آماده کنید.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی افزود: بازیکنان با توجه به اینکه قبل از شروع مسابقات در شهر کاشیاس دوصول 3 جلسه تمرینی دارند در شرایط خوبی به سر می برند و وضعیت دو بازیکن راضی کننده است.

الهامی افزود: تیم ایران در آخرین فصل والیبال ساحلی در المپیک نتایج خوبی کسب نکرد، اما در این فصل نسبت به فصل گذشته با پیشرفت خوبی در بازیکنان آمادگی بیشتری دارد و هدف ما کسب بهترین نتیجه در مسابقات است. المپیک برزیل.”

وی گفت: در این مقطع زمانی اکثر کشورها دو تیم با هم رقابت می کنند که این برای آنها یک نکته مثبت است اما بازیکنان ما نیز تلاش می کنند رقابت خوبی را برای کسب بهترین نتیجه به نمایش بگذارند.

الهامی یکی از مشکلات این زمان در بازی ها را برگزاری مسابقات داخل سالن عنوان کرد و افزود: با توجه به سردی هوا و بارندگی مداوم، مسابقات والیبال ساحلی در فضای سرپوشیده برگزار شد که کیفیت بازی ها را تحت تاثیر قرار داد. امیدوارم بازی های بیشتر شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم در خارج از کشور مسابقات برگزار کنیم.

وی گفت: جمهوری چک، آلمان، ایتالیا و اوکراین رقبای اصلی ما هستند و سعی می کنیم با تجزیه و تحلیل ویدیوهای بازی های آنها برای بازی های آینده آماده شویم تا حساس تر باشیم.

الهام بخش برای اینکه بپرسم چقدر به برنده شدن روی سکو امید داری؟ وی افزود: دو بازیکن ما یکی از بهترین‌های والیبال ساحلی هستند، اما تا زمانی که حریفان بعدی ایران را نشناسیم، پیش‌بینی سخت است، اما اکنون شرایط بهتری داریم و امیدواریم بازیکنان والیبال ساحلی کشورمان نیز موفق شوند. شگفت انگیز است.”

وی در پایان از پیشنهاد میزبانی مسابقات والیبال ساحلی آسیا به کنفدراسیون آسیا خبر داد و گفت: در صورت موافقت کنفدراسیون آسیا تصمیم می گیریم امسال مسابقات والیبال ساحلی آسیا را در ایران میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *