تولید ناقص خودرو از خرداد متوقف می شود/ بدهی های معوق به زودی به صفر می رسد

[ad_1]

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه فضای صنعت خودرو به دلیل حاشیه ها بیش از حد غبارآلود است، گفت: در این فضا، فعالیت های راهبردی، مهم و ساختاری که در حال انجام است، دور از ذهن و به ظاهر غیرارادی است. و آنها را خطاب قرار دهید.”

مهدی خطیبی در گفت وگو با ایسنا، یکی از سخت ترین و اساسی ترین گام ها برای حل همزمان بسیاری از مشکلات را پرهیز از تولید ناقص و تولید مستقیم دانست و گفت: به همین دلیل نیازی به ساخت ناقص خودرو نیست. انجام شود و هر چه باشد.تولید شده باید کامل باشد و پس از عبور از خط تولید مستقیماً در اختیار واحد فروش جهت صدور اسناد، پلاک و حمل و تحویل به مشتریان گرامی قرار گیرد.

وی تولید مکانیکی و تجاری را دو مفهوم نادرست که صنعت خودروسازی کشور را در سال‌های اخیر شکل داده است، عنوان کرد و گفت: تولید مکانیکی یعنی تولید ناقص و تولید تجاری یا تجاری‌سازی به معنای تکمیل خودرو در صورتی که تولید مکانیکی تولید باشد. در نظر گرفته نمی شود و نمی توان ارتفاع آن را در فرآیند تولید خوب در نظر گرفت.

مدیرعامل خودرو ایران افزود: هر چه تولیدات مکانیکی و ناقص بیشتر باشد به ضرر تولیدکننده است چرا که همین موضوع عامل مشکل خودروهای بدون کف است که صنعت خودرو را ناراحت می کند.

خطیبی افزایش هزینه ها را ناشی از تولید خودروهای ناقص عنوان کرد و گفت: با بررسی های انجام شده در مورد تولید خودروهای ناقص در سال گذشته به این نتیجه رسیده ایم که در صورت تولید خودروهای ناقص می توان چهار هزار میلیارد صرفه جویی کرد. تومان برای ایران خودرو اتفاق خواهد افتاد.» . این عدد یعنی جلوگیری از ضرر 35 درصدی ایران خودرو در سال گذشته!

وی حل مشکل ساخت خودروهای ناقص و پرهیز از تمامی این هزینه ها، صرف زمان و ایجاد استرس و … را از دیگر نتایج خروج خودروهای ناقص از روند تولید دانست و گفت: علاوه بر این جهش کیفی 25 درصدی دارد. محصولات ایران خودرو.” .

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو می گوید: صرفه جویی در هزینه ها با توجه به اینکه امسال برنامه افزایش تولید و عرضه را در دستور کار قرار داده ایم، بیش از چهار هزار میلیارد تومان برآورد شده در سال گذشته است.

خطیبی ادامه می دهد: طرح کاهش تولید ایران خودرو از نظر مفهومی ناقص است و در شرایطی که امکان تهیه خودروی معیوب وجود ندارد، غیرقابل قبول است. فرض کنید طی دو ماه یک میلیون خودرو ناقص ساخته شود، چه سودی برای بازار و مشتریان خواهد داشت؟ آیا خودروی معیوب می تواند اسناد، حمل و نقل و تحویل به مشتریان را صادر کند؟ این اقدام نتیجه ای جز ضرر برای تولیدکننده و مصرف کننده ندارد و تخلف اقتصادی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تولید خودروهای مکانیکی را تولید نمی دانیم، تصریح کرد: بر این اساس تولید کامل و صدور اسناد، حمل و نقل و تحویل به مشتریان، تولید محسوب می شود که از ابتدای سال جاری در گروه صنعتی ایران خودرو مقایسه شد. تا مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده و تعداد خودروهای عرضه شده تا پایان هفته جاری به بیش از 60 هزار دستگاه خواهد رسید که نسبت به سال گذشته بیش از 12 هزار دستگاه است و در حال حاضر این عدد با شیب تند فاصله به اندازه کافی مثبت است. . .از مبلغ سال گذشته

مدیرعامل ایران خودرو افزود: عرضه محصولات ایران خودرو یعنی خودروهای پلاک دار و خودروهایی که برای حمل از پارکینگ های ایران خودرو گرفته می شوند در نهایت به 90 هزار دستگاه در سال می رسد که نسبت به سال افزایش چشمگیری داشته است. ” قبلا وجود داشت.

وی در پاسخ به تفاوت حجم تولید 60 هزار دستگاهی با محموله 90 هزار دستگاهی، گفت: این اختلاف مربوط به خودروهای رها شده در پارکینگ کف زمین در پایان سال گذشته است که اکنون به 31 هزار دستگاه رسیده است. که تا پایان هفته به 28000 دستگاه خواهد رسید.موفقیت قابل توجهی در کاهش تعداد خودروهای معیوب در سه ماه گذشته به دست آمده است.

خطیبی خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته علاوه بر ساخت و تحویل خودرو به مشتریان، در برنامه ریزی های انجام شده 54 هزار دستگاه یعنی 66 درصد خودروهای معیوب ارسال و روانه بازار شد که از این تعداد 34 هزار دستگاه فقط دستگاه ها هستند. . مربوط به امسال یعنی از ابتدای فروردین تا کنون تنها 41 درصد خودروهای معیوب تا 9 بهمن سال گذشته کاهش می یابد و تا پایان هفته در مجموع به 28 هزار دستگاه می رسد که کمتر از محدودیت سفر سرزده از سوی رئیس جمهور به ایران خودرو.

وی از توقف کامل تولید خودروهای ناقص از ابتدای خردادماه خبر داد و گفت: بنابراین دیگر مشکل خودروهای به اصطلاح ناقص نداریم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه به مردم عزیز این اطمینان را داد که با کلمات و عبارات بازی نمی کنیم و واقعیات را شفاف بیان نمی کنیم، گفت: عرضه نمی کنیم، ایران خودرو تولید ناقص را ضعف مدیریتی می داند و به زودی آن را برطرف می کند. از فرآیند تولید

وی افزود: اگرچه این اقدام به خصوص برای شبکه تامین ایران خودرو خسته کننده و سخت خواهد بود، اما از قطعه سازان می خواهم برنامه تولید خود را با ایران خودرو هماهنگ کنند زیرا معتقدیم تامین کننده وجود ندارد. مردم شریف و این کشور است.

خطیبی تولید خودروهای ناقص را نسل بدی در صنعت خودرو دانست و گفت: تولید ناقص و افشای آمار تولید خودرو به نام تولید اقدام بدی است و توسط ایران خودرو انجام نخواهد شد. شاید در ابتدا این کار سختی به نظر برسد، اما ریشه این موضوع و بقایای آن و مهارت های آن برای همه شکسته خواهد شد.

وی خواستار حمایت نهادهای نظارتی از ایران خودرو در این تصمیم مهم شد و گفت: از نهادهای حاکمیتی که یار و یاور همیشگی صنعت و تولید کشور هستند، می‌خواهیم در این ملی بزرگ از ایران خودرو حمایت کنند. پروژه و کاملاً خوب.” ردن. همه ما در ثواب، منافع و برکات این کار بزرگ اقتصادی، فنی و مدیریتی سهیم هستیم.

خطیبی همچنین از کاهش تعداد بدهی های معوق مشتریان خبر داد و گفت: با توجه به قول وزیر صمت در سفر 13 فروردین ماه، تعداد بدهی های معوق مشتریان به سرعت در حال افزایش است، در حد صفر و در پایان. در ماه از تعداد فعلی که حدود 9000 دستگاه است به صفر می رسد و تعهدات به روز می شود. رکورد ماندگار برای این شرکت

وی در پایان گفت: تمامی موارد فوق و سایر دستاوردهای قابل توجه ایران خودرو از جمله جهش ۲۰ درصدی کیفیت قبل از تحویل خودرو، کاهش ۵۵ درصدی خودروهای متخلف، در شبکه خدمات انسانی – فروش و موارد دیگر می باشد. به موقع اطلاع داده شود، امکان پذیر نیست.” علاوه بر درایت، دلسوزی، توجه و حمایت وزیر صمت. خطیبی ضمن تشکر از وزیر صمت گفت: وی به دنبال نوآوری و حمایت مسئولانه از صنعت خودرو کشور به عنوان یک سرمایه ملی است و برنامه های ایران خودرو در راستای اجرای استراتژی وزارت صمت است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.