دوباره شروع به واریز پول در بورس کنید

[ad_1]

صندوق توسعه ملی اعلام کرد که طی توافق با بورس، موانع واریز پول به صندوق تثبیت بازار رفع شد و اخیرا دو قسط به مبلغ 1300 میلیارد تومان پرداخت شد.

آخرین اطلاعیه صندوق توسعه ملی به ایسنا، پایان مناقشه این صندوق و صندوق تثبیت بازار در ماه های اخیر مبنی بر سپرده گذاری حدود 12 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از بازار سرمایه است.

این در حالی است که دی ماه سال گذشته با اقساط 650 میلیارد تومانی، صندوق توسعه ملی وی اعلام کرد: تا آن زمان بالغ بر 2.7 میلیارد تومان در صندوق تثبیت بازار واریز شده و مابقی به صورت اقساط 650 میلیارد تومانی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به بانک ها پرداخت می شود.

مدتی بعد مسئولان بورس اعلام کردند با وجود وعده پرداخت اقساطی منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار، این اقدام هنوز اجرایی نشده است. صندوق توسعه ملی وی اما دلیل این توقف را عدم ورود به بورس برای امضای قرارداد مربوطه عنوان کرد و تاکید کرد که در این صورت از نظر قانونی امکان اقدام برای پرداخت وجود ندارد.

بحث به اینجا ختم نمی شود در بورس اعلام شد قرارداد ناعادلانه و دو طرفه است. البته به اینکه بخشی از پرداخت از طرف شخص ثالث تعیین شده است نیز اعتراض دارند; این در حالی است که 5 هزار میلیارد تومان از این پول باید از محل درخواست صندوق توسعه ملی از وزارت اقتصاد تسویه شود. بجای، صندوق توسعه ملی وی تاکید کرد: بورس و وزارت اقتصاد از جزییات این قرارداد که به تایید هیات امنای صندوق توسعه ملی نیز رسیده است، خبر داد.

در هر صورت اعلامیه صندوق توسعه ملی حاکی از آن است که روز شنبه اول اردیبهشت ماه سال جاری با حل اختلاف دو طرف، واریز اقساط 650 میلیارد تومانی آغاز شده و دو قسط قبلاً پرداخت شده است (1300). ). میلیارد تومان). ادامه بده

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *