با تشکر از حضور پرشور مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس

[ad_1]

ایسنا/ خراسان جنوبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به این شرح است: الحمدلله که موفق به درک ماه مبارک رمضان و لیالی نورانی قدر و در آستانه عید سعید فطر شد. وی با حضوری باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس با فریاد حمایت از مقاومت شریف مردم مظلوم و مسلمان فلسطین شکست خط سازش و تسریع در کاهش را افشا کرد. رودخانه و رژیم جعلی صهیونیستی و نفرت از سلطه و جبهه استکبار و حامیان آن در جهان.

مردم مؤمن و روزه دار خراسان جنوبی با حضور پرشور و تامل برانگیز خود در راهپیمایی روز قدس، خاطره ای از حماسه های جاودانه و ماندگار کردند و برگ زرین دیگری را در دفتر قطور خاطرات و تکریم ولایت و استماع پیام تاریخی امام(ره) ثبت کردند. خمینی (ره) و دعوت به حق امام خامنه ای (مدظله العالی) برای حمایت از فلسطین، این بخش از اسلام، لبیکیان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری مدبرانه، ارزشمند و انقلابی پیدا کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از مردم عزیز و روزه داران در ماه میهمانی خدا که مبدع اصلی این قیام بزرگ در حمایت از فلسطین، غزه و بیت المقدس بودند و از زحمات والای مردم قدردانی کرد. رسانه ها، مطبوعات، خبرگزاری ها و تمامی فعالان عرصه رسانه به ویژه بخشهای مختلف صدا و سیما در بخش اطلاع رسانی، اطلاع رسانی، تشویق و ترغیب مردم به حضور در راهپیمایی و به تصویر کشیدن گوشه هایی از اقیانوس بی کران. از اراده های برانگیخته و دریایی خروشان از احساسات. وی با تشکر از طهارت معنوی مردم در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس؛ خداوند متعال توفیق و افتخار روزافزون مردم عزیز خراسان جنوبی را بیش از پیش عنایت فرموده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *