شروع ثبت نام و ارسال پروژه جشنواره جوان خوارزمی

[ad_1]

دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از آغاز ثبت نام و ارائه طرح بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش ایسناثبت نام برای شرکت در بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

در این جشنواره جوان خوارزمی، طرح های ارسالی توسط شانزده گروه ویژه ارزیابی و داوری خواهند شد.

پروژه های قابل قبول در شانزده گروه ویژه شامل فناوری های شیمیایی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و فناوری مدیریت، مواد، متالورژی و انرژی های نو و بیولوژیکی فناوری های پایه در پزشکی و علوم، محیط زیست، فناوری نانو، مهندسی هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، و مهندسی مکاترونیک.

همچنین در پنج حوزه پژوهش و فناوری شامل طرح‌ها و پژوهش‌های پایه، طرح‌های کاربردی و پژوهشی، طرح‌های توسعه، نوآوری و فناوری و ابتکار.

بر اساس اعلام وزارت علوم، متقاضیان شرکت در بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره خوارزمی www.khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع رسانی جشنواره جوان خوارزمی http://www.irost.org/young به آدرس زیر مراجعه کنند. سامانه جامع جشنواره های خوارزمی برای ثبت نام و ارائه مشخصات فردی و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور اقدام کنید. مطالعه راهنمای ثبت نام قبل از شروع مراحل ثبت نام ضروری است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *