لیست قیمت فن کندانسور سردخانه

مناسب می باشد مینی چیلرها در دسته چیلر تراکمی قرار می گیرند و کندانسور آن به صورت هوا خنک طراحی شده است.

موتور فن کندانسور یخچال

انواع چیلر هوایی متداول در کاربردهای مسکونی و صنعتی شامل چیلر هوایی اسکرال، چیلر هوایی اسکرو، چیلر مدولار هوایی و مینی چیلر است.

تقریبا هر چیزی که شامل یک خازن باشد، این موضوع برای آن صادق است. در واقع به همین دلیل است که به آن کندانسور فن دار گفته می شود.

فن کندانسور ماشین

هنگام رانندگی در تونلها به دلیل آلودگی و ذرات معلق، بهتر است کولر را در حالت چرخش هوای داخلی قرار دهید.

قیمت فن کندانسور یخچال سامسونگ

گاز مبرد (گاز خنک کننده) : ماده مبرد با دریافت گرمای محیط در بخش اواپراتور کولر گازی از حالت مایع تبدیل به گاز شده و در بخش کندانسور با پس دادن گرما مجدداً به حالت مایع تبدیل می شود.

که این شیارهای داخلی باعث افزایش سطح داخلی لوله (حدوداً ۳۰% ) شده و در نهایت باعث افزایش انتقال حرارت از مبرد به لوله میشود.

سیستم مبرد را از طریق سیم پیچ ها عبور می دهد و تضمین می کند که بخار به صورت مایع در آمده و خنک می شود.

فن کندانسور یخچال اسنوا 810

کد خطا F1، F1B و F1F: به ترتیب نشان دهنده خرابی در سنسور بیرونی فریزر، خرابی در سنسور دمای فریزر و خرابی در سنسور یخ ساز فریزر خواهد بود.

فن کندانسور ساید ال جی

یک خازن در داخل کولر وجود دارد و برای گردش هوای خنک استفاده می شود ( خازن فن داخلی )، یک خازن برای فن کندانسور که برای خارج کردن هوای گرم موتور به بیرون تعبیه شده ( خازن فن بیرونی ) و یک خازن نیز برای راه اندازی و روشن کردن کمپرسور استفاده می شود ( خازن کمپرسور ). خازن کمپرسور بزرگترین خازن است، زیرا به انرژی بیشتری نسبت به دو خازن دیگر نیاز دارد.

فن کندانسور الکترواستیل

در این نوع یک کویل که ممکن است از لوله های حلزونی یا مارپیچ تشکیل شده باشد در داخل یک پوسته استوانه ای قرار دارد.

این قطعه بیشتر اوقات در مواقع اوج استفاده از دستگاه و یا در اثر گرما ممکن است آسیب ببیند. خرابی این قطعه باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه می شود.

فن کندانسور اسپلیت

در نتیجه این یک امر طبیعی می باشد و چاره ای جز تعویض خازن وجود ندارد. قطعا شما تمایل دارید تا در روز های بسیار گرم از کولر گازی استفاده کنید، زیرا این دستگاه باعث می شود تا سطح راحتی شما افزایش پیدا کند، اما این امر می تواند باعث شود تا دستگاه شما انرژی بیشتری مصرف کند و دستگاه سخت کار کند و بیش از حد گرم شود و در نتیجه گرم شدن دستگاه می تواند باعث آسیب رساندن به خازن شود.

برخی موارد می تواند باعث افزایش یا کاهش طول عمر آن ها شود، ولی به هر حال استفاده از دستگاه باعث می شود تا عمر خازن کم شود و نیاز به تعویض خازن باشد.

فن کندانسور دمنده

به طور معمول، آب خنک کننده از طرف تیوب (لوله) عبور میکند و بخار وارد قسمت شِل (عایق) میشود که در آن متراکمسازی در خارج از تیوبهای انتقال حرارت رخ میدهد.

این رطوبتها با جمع شدن در مخزن اصلی کمکم از طریق یک لوله خارج خواهند شد، و در آخر وارد فاضلاب میشود.

تعمیر فن کندانسور یخچال الکترواستیل

مطمئن شوید لوله فاضلاب اواپراتور مسدود نشده باشد. برای مدل نیروگاهی نیز نوعی چگالنده شل اند تیوب بکار رفته است که تبادل حرارتی آن توسط پوسته لوله انجام میشود.

خازن فن کندانسور

به خصوص زمانی که کمپرسور در یک محیط خیلی گرم، مثلا مقابل نور شدید خورشید قرار داشته باشد و از سایه بان نیز استفاده نشود، یا دستگاه در محیطی قرار داشته باشد که تهویه در آن کم باشد، مثل بالکن سر پوشیده و…

فن کندانسور یخچال فریزر

این محصول از دو اوپراتور برای کاهش مصرف انرژی و بالا بردن عملکرد محصول استفاده می کند همچنین این یخچال فریزر مجهز به فن کنداسور می باشد که موجب خنک سازی کنداسور نیز می باشد.لازم به ذکر است که کندانسور این محصول مخفی نیست یا اصطلاحا پشت باز میباشد.

تعویض فن کندانسور کولر گازی

اگر هر یک از این دو سوئیچ بنا به دلایلی نتوانند کار کنند باعث از کار افتادن کل سیستم کولر می شود.

قیمت فن کندانسور کولر گازی سامسونگ

خازنی که دو فیش دارد، یک سر آن رانینگ استفاده می شود و یک سر آن، استارت استفاده می شود.

عکس فن کندانسور یخچال

کمپرسور یخچال همیشه در حال کار کردن نیست، اما قبل از شروع به کار، قطعه ای به نام رله استارت، انرژی را به آن می رساند.

قیمت فن کندانسور

This a rticle h as been gener at ed wi th GSA Conte᠎nt  Generat​or D em oversi on !

فن کندانسور کولر گازی

خازن ( capacitor ) یک قطعه ای به شکل استوانه فلزی می باشد که با قرار گرفتن در مدار، برق را در خود ذخیره می کند.

همان طور که گفته شد، خازن ها انرژی را در خود خیره و آزاد می کنند. همان طور که گفته شد، خازن به صورت مستقیم با جریان برق در ارتباط است و باعث ذخیره و نگهداری برق می شود و در صورت نیاز، برای روشن کردن و راه اندازی کمپرسور، برق یا همان انرژی را آزاد می کند، در نتیجه نوسانات برق نیز می تواند باعث کم شدن توان خازن شود و در نتیجه ی این امر می تواند باعث سوختن خازن نیز شود.

وقتی که کولر گازی ترموستات می کند، کمپرسور توسط خازن روشن می شود. خازن وظیفه ی روشن کردن و راه اندازی کمپرسور و فن ها را به عهده دارد.

موتور فن کندانسور اسپلیت

خازن ۳ فیش، علاوه بر این دو، خازن فن را نیز دارد. از آنجایی که در مناطق جنوبی ایران، میانگین دمای هوا بیشتر از سایر نقاط می باشد، باید از سیستم های تهویه ای استفاده شود که بر اساس سیکل تبرید تراکمی کار میکنند.

خرید فن کندانسور یخچال

هر خازن ظرفیت مشخصی دارد و ظرفیت هر خازن بر روی بدنه ی آن درج شده است. زمانی که گاز از داخل این لوله ها عبور می کند مقداری از دمای آن کم می شود یعنی این لوله ها گرمای گاز را می گیرند و آن را به محیط انتقال می دهند.

هنگام جریان پیدا کردن گاز از داخل لوله های کندانسور، مقداری از دمای آن کم می شود. به عنوان مثال افزایش برق در اثر صاعقه، باعث می شود تا جریان جهش پیدا کند ( یکدفعه زیاد شود ) و نهایتا منجربه سوختن خازن می شود.

قیمت فن کندانسور کولر گازی

اگر در زمان تست آی سی با کمپرسور، از معیوب بودن آی سی اطمینان پیدا کردید، باید آی سی را تعویض کنید.

خازن باید چند ثانیه بعد از راه اندازی، جدا شود، وگرنه بیش از حد گرم می شود. مشکل در لوله های کندانسور به این دلیل است که اگر یخچال شما به طور دائم کار کند و در قسمت کندانسور گرد و خاک بگیرد ممکن است باعث ایجاد ناهماهنگی تنظیمات دستگاه یخچال شود و دمای فریزر را پایین بیاورد و اگر فن کندانسور هم از کار بیفتد مشکل برای یخچال و موتورش ایجاد می شود، در ضمن صدای ناهنجار و داغ شدن کنار درب یخچال از نشانه های خراب شدن کندانسور می باشد.

بنابراین اگر شما به دنبال یافتن علائم و علل سوختن خازن کولر گازی هستید، ما به عنوان مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

قیمت کندانسور فن دار

بنابراین عمر یا ساعت کار کرد و شرایط آب و هوایی از مهم ترین دلایل عدم کارکرد خازن کولر گازی می باشد.

قیمت فن کندانسور سردخانه

برای این کار، بهتره اول تست کنید تا ببینید گاز کولر ماشین شما کم شده یا تموم شده؛ چون ممکنه لولههای کولر، نشتی داشته باشند که در اینصورت بهتره اول نشتی لولهها رو بگیرید و بعد اون رو بهطور کامل شارژ کنید.

فن کندانسور یخچال اسنوا

بنابراین در صورتی که موتور فن یا کمپرسور به دلیل فرسودگی یاتاقان ها آسیب دیده باشند، باعث می شود تا خازن بیش از حد در مدار باشد و باعث گرم شدن بیش از حد خازن می شود و ممکن است باعث سوختن خازن شود.

قیمت فن کندانسور یخچال فریزر الکترواستیل

بنابراین اگر موتور خراب باشد یا موتور سوخته باشد، خازن بیش از حد بار الکتریکی ( ولتاژ ) را ذخیره می کند و می تواند خراب شود.

مثلا خازن می تواند دارای ۲ فیش یا ۳ فیش باشد. در صورتی که آب آشامیدنی شما دارای مقدار بسیار زیادی آهک است باعث کم شدن عمر فیلتر می شود و شما باید فیلتر را هر شش ماه یکبار تعویض کنید.

ایرکندیشن چیست

در صورتی که هوا در تابستان خیلی گرم شود و دما بیش از ۶۵ درجه سانتی گراد بالا رود، ممکن است خازن خراب شود یا در اثر کارکرد کمپرسور گرمای زیادی تولید شود، ممکن است خازن آسیب ببیند.

روش دیگری جهت شناسایی نشتی و یا کمبود گاز، بررسی شیر سرویس دستگاه بیرونی و یا لوله برگشت (لوله بزرگتر) میباشد.

فن کندانسور یخچال

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .

فن معمولا توسط 3 یا 4 پیچ در جایش نگه داشته شده است. در این شرایط، یک متخصص حرفه ای مورد نیاز است.

در این مورد حتما از متخصص کمک بخواهید تا اگر مسیر این لولهها گرفته باشد و یا روی آنها گرد و خاک زیادی انباشته شده باشد، به شما کمک کند.

فروش فن کندانسور

البته این مشکل تنها در مورد کولر گازی صدق نمی کند. در برج خنک کن با بخار شدن بخشی از آب در جریان سیرکوله برج، بقیه آب خنک می شود و میزان مصرف آب تقریبا با این میزان بخار شدن آب برابر است.

فن کندانسور قیمت

اما اگر مشکلی در این پروسه رخ دهد و آب از مسیر چرخه خارج شود، در نهایت از پنل و یا دریچههای دیگر چکه خواهد کرد.

مشکل: در حین عملکرد کولر دمای آب رادیاتور به صورت غیر طبیعی بالا میباشد. سرویس به موقع و منظم کولر گازی باعث می شود تا از بروز بسیاری از مشکلات در دستگاه شما جلوگیری شود.

در نتیجه بهترین راهکار این است که کمپرسور در یک مکان مناسبی، قرار بگیرد تا از خرابی خازن تا حد زیادی جلوگیری شود.

به همین خاطر، زمان زیادی هم برای تعمیر و رفع مشکلات یخچال نیاز است. یعنی اگر موتور خراب باشد، بار زیادی می کشد و این افزایش جریان می تواند باعث آسیب رساندن به خازن شود.

فن های کندانسور

زمانی که کمپرسور کار میکند، فن اواپراتور هوا را به سمت کویلهای اواپراتور می کشد تا گرمای هوا را به گاز یخچال منتقل کند.

فن کندانسور یخچال صنعتی

گرما باعث می شود تا خازن توانایی ذخیره بار الکتریکی را از دست بدهد. اما خب همانطور که در ادامه نیز اشاره می کنیم، دلایلی وجود دارند که باعث کاهش عمر خازن شما می شوند.

خرابی فن کندانسور

نوسانات برق می تواند باعث ترکیدن خازن نیز شود. اتصال کوتاه یکی از دلایل بسیار واضحی است که مممکن است باعث خرابی خازن شود.

تعویض فن کندانسور پراید

خازن دارای یک عایق یا جدا کننده مایع در داخل خود می باشد، زمانی که گرما زیاد می شود، این مایع خشک می شود و باعث می شود تا اتصال کوتاه داخلی ایجاد شود.

موتور فن کندانسور

ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی علت و علائم سوختن خازن کولر گازی بپردازیم. قبل از این که به بررسی علت و علائم سوختن خازن کولر گازی بپردازیم، لازم است تا بدانیم خازن کولر گازی چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *