شناسایی و انهدام بیش از 500 مزرعه خشخاش در اکبرآباد یاسوج

[ad_1]

ایسنا/ کهگیلویه و بویراحمد معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی یاسوج یک مزرعه کشت خشخاش کشف و تخریب شد.

«اسماعیل مسعودی کوشک» ضمن اعلام این خبر افزود: با ارائه گزارشی به فرماندهی انتظامی شهرستان، شناسایی و رصد اطلاعات آن در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی گفت: دستورات قضایی مناسب به فرماندهی انتظامی و یگان امداد شهرستان بویراحمد ابلاغ و با هماهنگی های لازم یک مزرعه خشخاش در اکبرآباد یاسوج کشف شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 500 بوته خشخاش در این مزرعه کاشته شده است و با حضور مقتدرانه پرسنل ناجا و یگان امداد شهرستان، قتل عام انجام شد. خارج شد و یک متهم کشته شد.» با فرد بازداشت شده تماس گرفته شد و پرونده برای سیر مراحل قانونی تشکیل شد.

بیش از 500 بوته خشخاش را شناسایی و نابود کنید "اکبرآباد" یاسوج

مسعودی کوشک ضمن تشکر از زحمات سبزپوش ناجا و پرسنل یگان امداد این شهرستان، تصریح کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا پایان سال به صورت مستمر اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم در صورت مشاهده چنین مواردی از طریق خط ارتباطی «صمد ک.ب» اقدام قانونی کنند. ” با شماره تلفن 09172109777 تماس بگیرید تا گزارشات و مطالب محرمانه خود را به دادستان عمومی و انقلاب و یا نیروی انتظامی ارسال کنید تا در پیام رسان ها بررسی شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *