نمایندگی بلبرینگ SKF

فن ebm آلمان, فن 80 کندانسور, فن 80 ebm, ebm papst فن, فن ebm آلمان, فن ebmpapst, خرید فن ebmpapst, نمایندگی فروش فن ebm papst, قیمت فن ebmpapst, وارد کننده فن ebm, فن کندانسور ebm, نماینده فن ebm, فن های ebm, نمایندگی فن های ebm, فن های ebm papst, انواع فن ebm, فن اکسیال ebm, فن کندانسوری ebm, نمایندگی فن ebm papst, نمایندگی فن ebm در ایران, فروش فن ebm, فن ebm, وارد کننده ebm, نمایندگی EBM در ایران, فن 80 چیلر, فن تهویه خارجی, عامل فروش ebmpapst, خرید فن ebm, فن آلمانی, فن 80 تهویه *, فن تهویه آلمانی, قیمت فن ebm, فن تهویه ای

توجه داشته باشید که: قیمت مینی چیلر با کمپرسورهای سیلندر پیستونی (در مدل نیمه بسته) به دلیل استفاده در کاربری های صنعتی بالاتر از قیمت مینی چیلرهایی هست که با کمپرسورهای اسکرال کوپلند هستند.

فن های Ebm Papst

در مسیر عبور مایع از کندانسور به اواپراتور از وسایلی به نام کنترل کننده مایع مبرد استفاده میشود، وظیفهی آن ایجاد اختلاف فشار در مسیر میباشد.

وارد کننده فن Ebm

در کندانسور گرمای گاز داغ به او انتقال مییابد و به مایع تبدیل میشود. این توضیحات ساده از طریقهی عملکرد کلیهی دستگاههای تراکمی صحبت میکند و منحصر به دستگاه مینی چیلر نمیباشد.

فن 80 Ebm

محل قرار گیری این فنها سیستمهای کانال کشی به همراه فشار زیاد است. چنانچه بخواهیم از مزایای سیستم فن کویل استفاده کنیم و درعین حال هوای تازه با کیفیت خوب وبه مقدار کافی به اتاقها برسانیم، لازم است هوای تازه مستقلا به توسط یک هواساز CAV تهویه مطبوع شده، از طریق کانالهایی دراتاقها توزیع شود.

Ebm Papst فن

حال سوالی که مطرح می شود این است که در چه مواقعی از چیلر و هواساز ، در چه مواقعی از روف تاپ پکیج و در چه مواقعی از کندانسینگ یونیت تهویه باید استفاده شود.

فن کندانسوری Ebm

هواساز نیز دارای یک کویل و فن است که مبرد کم فشار وارد کویل آن شده و هوای داخل ساختمان توسط فن از اطراف کویل عبور داده می شود.

فن 80 چیلر

ویژگی های برجسته فن های آکسیال عمق کم نصبشان، سطح صدای پایین و کارایی استثناییشان است و به ویژه برای جریان هوا از طریق مبدل های حرارتی مناسب هستند.

توزیع یکنواخت بر روی مبدل حرارتی ، صدای کم و ایمنی ، از ویژگی های فن اکسیال مورد استفاده است.

خرید فن Ebm

این مبدلها دارای راندمان بالا هستند و استفاده از آنها در دستگاههای مینی چیلر ویژگی منحصر به فردی را برای دستگاه داشته است.

همانطور که از اسم آن مشخص است، این مینی چیلر با کاربری صنعتی شناخته میشود، معمولا دستگاه مینی چیلر صنعتی، با توجه به ظرفیت پروژه به صورت کامپکت طراحی و ساخته میشود و این دستگاه طیف وسیعی از خنک کاری دستگاههای صنعتی را به خود اختصاص میدهد.

فن اکسیال Ebm

در تهویه صنعتی پاکسازی نقاط مشخص در شبکه کانال کشی ( اول کانال های دارای گرفتگی ) نیاز به پاکسازی عمده سیستم را کاهش می دهد.

فن های Ebm

در واقع کمپرسور مبرد را که در فاز گازی قرار دارد متراکم کرده و به کندانسور می فرستد. لازم به ذکر است در سایت تاسیسات بانک لیست قیمت فن کویل یکتا تهویه اروند در مدل ها و ظرفیت های مختلف موجود می باشد.

جت فن برای تهویه مخزنهای سوخت، مخزنهای پردازش و فرآوری یا سایر فضاهای محدود و برای بیرون راندن دودها و بخارهای خطرناک یا هوای آلودهشده ناشی از جوشکاری، سند بلاست و سایر عملیات مشابه مناسب است. This post has be᠎en w​ritten wi th GSA​ C​ontent Gener​at or ᠎DEMO!

ابعاد و اندازه این محصول به گونه ای خاص و مناسب با پشت بام ها طراحی شده تا فضای زیادی را اشغال نکند.

فن Ebm آلمان

مینی چیلرهای صنعتی، قابلیت کارکرد در محدوده دمای زیر صفر و بالای صفر را دارا میباشد. میباشد. اما مینی چیلرهای مهریزان دارای فنهای TTS ساخت شرکت تابان تهویه صدرا می باشند و دارای راندمان بالا، سر و صدای بسیار کم، لرزش کم و در نهایت قیمت پایین و در دسترس بودن آسان آن را دارا می باشند که همین مورد نیز باعث کاهش قیمت مینی چیلرهای مهریزان بوده است.

مینی چیلرهای صنعتی مهریزان دارای قابلیت ساخت در انواع یکپارچه، ۲ پارچه، هوا خنک، آب خنک را دارد و سیستم مدار بندی آنها به صورت ویندر- مدولار یا هردو طراحی و ساخته میشود.

وارد کننده Ebm

به این سیلندر در سیکل، مخزن تجمع مایع میگویند. مایع خروجی از کندانسور وارد سیلندر میشود و مجددا مورد استفاده قرار میگیرد.

نمایندگی فن Ebm در ایران

در قسمت خروجی کندانسور که از مایع مبرد تشکیل شده است، با عبور از شیر انبساط، فشار آن کاهش یافته و وارد اواپراتور میشود.

در قسمت کمپرسور که عموما در مینی چیلرها با توجه به نوع کارکرد دستکاه، از نوع کمپرسورهای بسته اسکرال کوپلند یا کمپرسورهای سیلندر پیستونی میباشد که نحوهی انتخاب آن بر اساس نوع کاربری سیستم تعیین میگردد.

اواپراتور یکی از چهار قسمت اصلی دستگاههای سرد کننده میباشد. انشعابات کانال نباید در یک نقطه به کانالی اصلی وارد شوند.

این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۳۳۶ شروع کرده و از آن زمان تا به حال محصولاتی را روانه بازار کرده است که قدرت کافی داشته اند.

فن کندانسور Ebm

چیلر هوایی محدودیت چیلر آبی را ندارد و چون انتخاب کندانسور هوایی بستگی به اختلاف دمای خشک و دمای تقطیر مبرد دارد، بنابراین در هر جایی میتوان از کندانسور هوایی استفاده نمود.

البته به این نکته دقت کنید محصولات این شرکت حتما باید توسط تکنسین های شرکت نصب شوند. سایز و مکان ورودی، وزن فن و آسان بودن نگهداری باید در نظر گرفته شود.

فن های صنعتی یک چک لیست تعمیر و نگهداری دارند که باید به صورت مداوم موارد آن بررسی شود چرا که اختلال عملکرد آن ، حیات سیستم را تهدید می کند.

قیمت فن Ebmpapst

یک فن اواپراتور هوا را از یخچال بیرون می کشد و آن را روی کویل های اواپراتور می دمد. تحریک کننده های هوا و رطوبت نیز از طریق این فن ها از بین می روند.

عامل فروش Ebmpapst

گروه ایمن صنعت پرشین همچنین طراحی های خود را با توجه به افزایش قیمت حامل های انرژی به گونه پایه ریزی کرده است که فن های تولیدی توسط ایمن صنعت پرشین بازدهی بالا در عمر تهویه صنعتی و انتقال گاز ها داشته باشند.

معمولا آنها به عنوان یکی از چهار نوع نصب استاندارد مطابق با استاندارد AMCA 210 آمریکا را مورد آزمایش قرار می دهند.

ضمناً به منظور جلوگیری از اتلافات حرارتی، می توان بدنه اواپراتور را عایق کرد. کنترل هوشمند و دقیق چیلرهای صنعتی مهریزان، این قابلیت را فراهم نموده است که بتوان به راحتی وضعیت کارکرد دستگاه را چک نمود و بار دستگاه را متناسب با نیاز دستگاه مصرف کننده کنترل نمود که این امر موجب پایین آمدن استهلاک و کاهش هزینهی مصرف انرژی میشود.

با توجه به شکل بالا و نمودار P-H ترمودینامیکی، عملکرد دستگاه مینی چیلر بدین طریق میباشد که گاز مبرد خروجی از اواپراتور که از انواع مختلفی شامل (R-404, R-407, R-22 ,…) باشد، به صورت اشباع در نقطه ۱ وارد کمپرسور میشود.

3. استفاده از اواپراتورهای مخزنی از جنس استیل ضد زنگ با جنس لولهای استیل، مس یا آلومینیوم میباشد. هود صنعتی هود صنعتی جهت تهویه هوای آشپزخانه صنعتی بر روی خط پخت نصب می شود.هود آشپزخانه صنعتی-هود استیل صنعتی هود استیل به صورت هود دیواری و هود مرکزی یا سقفی تولید می شود.

فنهای دیواری که از نامش پیداست بر روی دیوار یا پنجرهها، نصب میشوند که عمل تهویه هوا به شکل افقی صورت میگیرد.

در ادارات، از تهویه برای کنترل آلاینده های هوا استفاده می شود. ـــــ قادر به کنترل انواع آلاینده ها از جمله گردو غبار و بخار فلز.

ما در ساخت چیلرهای ۳۰ تن تبرید و نیز سایر ظرفیت ها همواره سعی می کنیم که در درجه اول از مارک DANFOSS بهره ببریم و در صورت عدم وجود یک قطعه خاص در بازار از دیگر برندها استفاده می کنیم.

میتوان برای سیستم کنترل، «گستره صفر» درنظر گرفت، بدین ترتیب در وضعیتی خاص هیچ یک از دو شیر کنترل سرد و گرم باز نیستند.

ناگفته نماند که مبنای کارکرد چرخهی تبرید، هیچ تغییری نمیکند. کمپرسور قلب یک سیستم تبرید تراکمی است که با ایجاد اختلاف فشار موجب گردش مادهی مبرد در سیستم میشود.

این مینی چیلرها میتواند در فضای باز ساختمان مثل پشت بام، تراس یا حیاط نصب شوند، سطح صدای کارکرد این دستگاهها پایین میباشد چرا که کمپرسور این دستگاه اسکرال بوده و صدای پایینی دارد و همچنین در مینی چیلرهای مهریزان با استفاده از فنهای T.T.S ، سطح صدا و لرزش بسیار پایین آمده است و سلب آسایش از افراد ساختمان نمیکند.

5. دستگاه دارای سطح صدای پایینی میباشد. اما چیلرهای کامپکت، با ابعاد بسیار کوچک و وزن سبک و سطح صدای پایین، ساخته و عرضه میشود.

مینی چیلرهای خانگی در ظرفیتهای ۳ تن الی ۲۰ تن قابل طراحی و ساخت میباشد اما بیشتر به چیلرهایی که در محدوده مساحت ۱۲۰ الی ۳۰۰ متر مربع، استفاده میشوند، مینی چیلر خانگی (آپارتمانی) شناخته میشوند.

فنهای محوری از نظر شکل دستگاه و نوع پروانه به کار رفته در سه گروه قرار میگیرند. مینی چیلرهای خانگی همان مینی چیلر آپارتمانی هستند که در ظرفیتهای پایین کاربری مورد استفاده قرار میگیرند.

4. در صورت بروز مشکل و خرابی دستگاه، کل واحدهای یک ساختمان دچار مشکل نمیشوند و فقط واحد مربوط به آن چیلر دچار مشکل میشود.

نوع اتصال فن فوروارد به الکتروموتور از نوع پولی و تسمه میباشد. این دستگاه یک پکیج کامل بوده و سیستم پمپاژ و گردش آن در بین فن کویلها در ساختمان همچنین منبع انبساط، بر روی خود دستگاه نصب میشوند، و نیازی به اجرای جداگانهی این سیستم نیست.

کندانسورها در مینی چیلر های خانگی از نوع هوایی بوده که میتوانند به صورت فین تیوب با لولههای اینورتر و فینهای آلومینیومی بالههای موج دار میباشند.

ساختار این کویل نیز از تیوبهای مسی و فینهای آلومینیومی میباشد. این هواکش که تولید آلمان بوده، دارای پوسته موتور، روتور، پره، قاب و توری فلزی است.

نکته: اواپراتور مورد استفاده از مینی چیلر از نوع آبی بوده که میتواند شل اند تیوب، مبدل صفحه ای و یا اواپراتور مخزنی باشد.

اواپراتورهای مورد استفاده در مینی چیلرهای مهریزان شامل مبدل صفحهای یا پوسته لوله ای و همچنین شل اند تیوب می باشند.

این سیستم دارای یک لوله آب گرم ورودی، یک لوله آب سرد ورودی و یک لوله مشترک برگشت است. کندانسور با فشار 150 PSI شارژ ازت می شود (حتما قبل از جوشکاری بررسی نمایید که این فشار داخل کندانسور وجود داشته باشد تا از سالم بودن دستگاه مطمئن شوید.).

مزیت استفاده از اواپراتورهای صفحهای سبب شده تا دستگاه ابعاد کوچکتر، راندمان بالاتر و وزن سبکتر پیدا کند با این حال حساس به سرما و یخ زدگی هستند.

مبدل حرارتی که به عنوان قلب هیتر محسوب می گردد ، دارای پوشش نسوز مقاوم تا دمای 550 درجه سانتیگراد می باشد.

در مدل های چهار لوله برای سیستم سرمایش دو لوله ورود و خروج آب و دو لوله هم به صورت جداگانه برای سیستم سرمایش ورود و خروج آن است.

ترموستات اتاق از طریق آکوستاتی که دمای آب داخل لوله را اندازه میگیرد متوجه این تغییر حالت سیستم مرکزی میشود و وضعیت خود را از تابستانی به زمستانی تغییر میدهد.

در صورتی که دستگاه فن کویل شما دچار این مشکل بود بهتر است که از تعمیرکاران با تجربه جهت رفع رسوبات کمک بگیرید.تا با شستشوی محفظه داخلی کویل رسوبات را از بین ببرند.

نحوه کارکرد این سیستم کاملا مشابه مینی چیلر بوده که قبلا در مورد آن توضیح داده شد. آب سرد این دستگاه از دستگاه مرکزی چیلر و آب گرم از موتورخانه مرکزی و یا سیستم های مشابه تامین می شود.

این کنترل توسط یک سوئیچ دستی خاموش/ روشن یا یک ترموستات انجام می شود. دارای موتور تک فاز 1400 دور بر دقیقه یا موتور سه فاز می باشد.

7. سیستم گردش آب سرد در ساختمان بین چیلر و فن کویلها که شامل پمپ آب سیرکولاسیون و منبع انبساط میباشد، همگی بر روی دستگاه نصب میشود (در صورت درخواست مشتری) و دستگاه به صورت یک پکیج کامل میباشد.

مطالعه ی مقاله فن مقاوم به حرارت در جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فن های دما بالا میتواند مفید باشد.

همچنین میتواند در تمامی فصول سال، با راندمان بالا کار کند. 77. فن بوشی 38×120×120 با ولتاژ 12 ولت DC شرکت COMMONWEALTH تايوان.

78.&nbsp&nbsp&nbsp فن بوشی 50&times150&times150 با ولتاژ 12 ولت DC&nbsp شرکت كامنولت تايوان. چون کویل از نوع DX بوده و ددمای محیط سریعا خنک میشود و با خنک شدن هوای محیط، دستگاه خاموش میشود.

معمولا کمپرسورهای مورد استفاده در مینی چیلرهای خانگی یا آپارتمانی از نوع اسکرال کوپلند یا سیلندر پیستونی از نوع بسته میباشند.

اما در چیلرهای آپارتمانی مهریزان، معمولا از کمپرسورهای اسکرال استفاده میشود، گاز درون کمپرسور تمام شده و فشار و دمای آن افزایش مییابد و در مرحلهی بعدی وارد کندانسور میشود.

اما کمپرسورهای اسکرال کاربری بیشتری در دستگاههای مینی چیلر دارند، چون سر و صدا و لرزش کمی دارند و همچنین عملکرد و راندمان آنها نیز قابل توجه میباشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فن اکسیال ebm ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *