غربی ها سال ها گرفتار آفت هستند/ ترویج فحشا باعث افول جامعه شده است

[ad_1]

ایسنا/ قم یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: به نظر می رسد جوامع غربی در خوشبختی به سر می برند، اما در طول سالیان متمادی دچار آفت شده اند و در کشورهای غربی نیز مصیبت های فراوانی مانند فروپاشی خانواده، تنهایی و افسردگی، جوانان فقیر وجود دارد. و از دست دادن یک خانواده گرم اطراف آن را ببینید.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی پس از سلسله جلسات تفسیری تلاوت قرآن کریم در روز هجدهم ماه مبارک رمضان گفت: یکی از دلایل قدرت و اقتدار مسلمان. امت بر اساس آموزه های دینی و آیات قرآن کریم فاصله است، فحشا و پرهیز خواهی است، بنابراین برای کاهش قدرت امت اسلامی باید از این گونه اقدامات پیشگیرانه پرهیز کرد.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، مومنان باید چشمان خود را بر نامحرم ببندند و طهارت را پیشه خود قرار دهند که سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در آیه 31 سوره نور این دستور به زنان مؤمن داده شده است، زیرا سوره نور سوره حجاب و عفاف است و دستورات قاطع در مورد متخلفان فحشا صادر شده است. و انکار اهمیت موضوع را نشان می دهد.

وی افزود: خداوند با تمام رحمت و فضل خود مجازات قاطع را در خصوص مجازات مرتکبین فحشا تعیین کرده است و دلیل این سخت گیری ها حفظ نظام خانواده اسلامی است.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: اگر نظام خانواده متزلزل شود، جامعه متزلزل شده و آرامش جامعه به هم می خورد و نسلی بی هویت و دین به وجود می آید و تولد جامعه، جامعه غربی و اقتدار خواهد بود. وجود چنین جامعه ای مسلم است.

حاج ابوالقاسم تاکید می کند: گسترش فحشا در جامعه آثار و پیامدهای زیادی دارد که اولین مسئله حاکمیت شیطان در جامعه است، زیرا جامعه مستعد فحشا و طرد شدن باید شناخته شود که حکومت این جامعه سقوط خواهد کرد. به دست شیاطین

وی افزود: خداوند می فرماید رد پای شیاطین نروید زیرا اگر دنبال کنید شیطان جایگزین حکومت می شود و به فحشا می انجامد.

استاد حوزه یادآور شد: دومین پیامد منفی پیروی از شیاطین و فحشا و فحشا، انبوهی از خطرات و بلاهاست که وعده خداوند در قرآن کریم است.

وی افزود: به نظر می رسد جوامع غربی در شادی به سر می برند، اما در طول سالیان متمادی دچار آفت بوده و در کشورهای غربی فجایع بسیاری از جمله فروپاشی خانواده، تنهایی و افسردگی، وضعیت نامناسب جوانان و… از دست دادن یک محیط خانوادگی گرم.” آن را داشته باشد.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: یکی دیگر از پیامدهای منفی گسترش فحشا، از دست دادن اقتدار و سقوط یک جامعه است، زیرا جامعه ای که به فسق و فحشا می انجامد مستحق عذاب الهی است.

وی افزود: ترویج بداخلاقی در اندلس و تضعیف مسلمانان، سوق دادن جوانان به نامحرم و ترویج مصرف مشروبات الکلی در بین جوانان موجب کاهش اقتدار منطقه امت اسلامی آن شده است که درس عبرتی برای جهان اسلام است. “

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: ترویج مبانی دینی و معارف قرآنی در بین جوانان می تواند از گسترش فحشا و پرهیزکاری جلوگیری کند و این ضربه محکمی است بر دهان کسانی که به دنبال امت اسلامی هستند ناشناخته است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *