لزوم بهبود خدمات اجتماعی برای جانبازان

[ad_1]

ایسنا/ قم مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: خدمت و تکریم ایثارگران باید از اصول و سیاست های هر سازمانی باشد و این سیاست نباید تنها در زمینه ملی و مذهبی مطرح شود. تعطیلات. ”

حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در ابتدای سفر به استان قم با حضور در گلزار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم ادای احترام کرد. شهدای علی بن جعفر (ع).

وی با حضور در جلسه مشترک مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان و فرزندان شاهد و ایثارگر این اداره کل درباره برنامه سفر خود گفت: و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، سفرهای استانی. هدف قرار گرفتند و اکنون توفیقی داریم که بین خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان قم و شهدا و فرزندان شهدای این اداره کل وجود دارد.

مردانیان بر اهمیت ارائه خدمات اجتماعی به ایثارگران تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات اجتماعی و امنیت به جانبازان و خانواده های شهدا نباید منحصر به جوامع خاص ملی و مذهبی باشد، مناسبت ها و جامعه نیازمند جایگاه وسیع و غیرقابل وصف و روحیه فداکاری آنان است. و هر لحظه فدای سبطا باشید و در موقعیتی باشید که با آنها همذات پنداری کنید.

وی به تهدید و خطر نادیده گرفتن جایگاه والای خانواده های شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار در راه تاریخ و آینده اشاره کرد و افزود: اجازه نخواهیم داد از جایگاه و منزلت خانواده های شهدا کاسته شود. .

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در پایان سخنان خود گفت: در خصوص قانون جامع معلولان بیش از 90 درصد فعالیت آن بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.

گفتنی است حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، شرکت در جلسه شورای هماهنگی و دیدار دوستانه شهدا و فرزندان این اداره کل و دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و مدافعان دفاع مقدس . حرم از جمله برنامه های سفر حمید مردانیان است که برنامه ریزی شهری فعالیت های شهدا در استان قم است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *