فرودگاه های تهران تعطیل شدند – ایسنا

[ad_1]

فرودگاه های تهران تعطیل می شود

سفرهای مسافری، باربری، آموزشی و تفریحی به فرودگاه‌های امام خمینی، مهرآباد، پیام و سایر فرودگاه‌های تهران، فردا (دوشنبه 29 فروردین) همزمان با روز ارتش و رژه هوایی نیروهای مسلح از ساعت 7 الی 11:30 تعطیل است. .

به گزارش ایسنا، مسعود نیکبخت، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: این رژه هوایی که نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است با هماهنگی نزدیک ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. جمهوری ایران و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران.» در نتیجه و برای حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و سایر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه های داخل TMA تهران (شامل فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی، پیام و سایر فرودگاه ها) ) از ساعت 7 تا 11:30 فردا (29 فروردین) اعلام می شود، اما این اختلال شامل پروازهای شرکت کننده در رزمایش نمی شود.
وی افزود: پیش از این هنگام صدور اطلاعیه‌های بین‌المللی هوانوردی به کلیه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده بود که پروازهای مسافری و باری در این ساعات انجام نمی‌شود و مسافران می‌توانستند برای کسب اطلاعات بیشتر از پروازهای فرودگاه مهرآباد و پروازها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند. فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره 096330 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *