امانوئل پتی: جام جهانی پاییز به سود تیم هایی مثل ایران/انگلیس هم در این فصل شکست خورد

[ad_1]

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه برگزاری جام جهانی در پاییز را به نفع کشورهایی مانند ایران است که تعطیلات زیادی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از sportbible، آیا انگلیس می تواند به 56 سال ناکامی خود پایان دهد و امسال در جام جهانی قطر قهرمان شود؟ امانوئل پتی در پاسخ به این سوال لبخندی زد و گفت: مطمئنم شکست دادن انگلیس کار بسیار سختی خواهد بود، اما مطمئنم که آنها در این فصل نیز شکست خواهند خورد.

با فروکش کردن درد شکست در فینال یورو 2020، هواداران انگلیسی اکنون منتظر فرصت بعدی یعنی جام جهانی هستند. حضور در نیمه نهایی جام جهانی روسیه و شکست در فینال یورو، “سه شیر” را به یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی قطر تبدیل کرد.

پس از قرار گرفتن تیم گرت ساوت‌گیت در گروه نسبتاً مساعد با آمریکا، ایران و اسکاتلند یا اوکراین، ولز، امیدها به تیم ملی این کشور بیش از پیش افزایش یافت. اما پتی، هافبک سابق آرسنال، چلسی و بارسلونا، متقاعد نشده است که به فینال برسند.

پتی گفت: داستان در مورد انگلستان همیشه یکسان بوده است. شما همیشه آنها را می پذیرید، اما آنها همیشه شکست می خورند. نمی دانم به خاطر مدیریت است یا به خاطر بازیکنان، اما گاهی فکر می کنم آنها نمی توانند فشاری را که دریافت می کنند تحمل کنند. وقتی آنها به مرحله نهایی می رسند، می توان فشار را روی برخی بازیکنان احساس کرد.

بازیکنان جوان زیادی در تیم ملی انگلیس وجود دارند که کارهای زیادی برای باشگاه های خود انجام می دهند، مانند فیل فودن، بوکایو ساکا، میسون مانت. آنها بازیکنان بزرگی هستند اما هنوز جوان هستند. شاید آنها به این جام و بازی های بزرگ آن نیاز داشته باشند. اگر بازی های جام جهانی و یورو را به خاطر بیاورم، آنها در فینال در خانه بازی کردند و می شد فشار را روی آنها احساس کرد.

اگر انگلیس در گروه خود اول شود، می تواند در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سنگال یا هلند برود و در مرحله یک چهارم نهایی، فرانسه مدافع قهرمانی باشد. انگلیس از 8 بازی اخیر خود مقابل فرانسوی ها تنها یک برد کسب کرده است و آخرین بازی آنها با پیروزی 3-2 فرانسه در یک بازی دوستانه در پاریس در سال 2017 به پایان رسید.

پتی در پاسخ به سوالی درباره بازی احتمالی انگلیس و فرانسه در جام جهانی گفت: کیفیت زیادی در هر دو طرف وجود دارد. سخت است که بگوییم چه کسی در آن بازی پیروز می شود، اما فکر می کنم ما رکورد خوبی مقابل انگلیس داریم. برای پاسخ به سوال شما، فکر می کنم فرانسه مقابل انگلیس پیروز خواهد شد.

فرانسه پس از قهرمانی های متوالی برزیل در سال های 1958 و 1962 آرزو داشت اولین تیمی باشد که با موفقیت از جام جهانی دفاع کرد.

بازیکن سابق فرانسه در پایان خاطرنشان کرد: فراموش نکنید که این جام جهانی کاملاً با آنچه بازیکنان به آن عادت کرده اند متفاوت است. آنها در نیم فصل بازی می کنند و هیچ اردوی تمرینی وجود ندارد. سایر تیم ها می توانند از صرف زمان بیشتر بهره ببرند. تیم‌های کوچکی مثل قطر و ایران از این موضوع سود برده‌اند.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *