رئیس فدراسیون از کم توجهی فراکسیون ورزش به ناشنوایان گلایه کرد

[ad_1]

رئیس فدراسیون ناشنوایان از عدم توجه به ناشنوایان در تخصیص اعتبار به برخی فدراسیون های اقشار ورزشی انتقاد کرد.

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا، گفت: در سال 1401 مجلس هیچ اعتباری برای فدراسیون ناشنوایان قائل نشد و من از فراکسیون ورزش گلایه کردم که چرا اختصاص بودجه به ناشنوایان خوب نیست. اما فدراسیون ناشنوایان بدون کمک مجلس عضو فدراسیون ها نیست.

وی همچنین به اعزام کاروان باکیفیت به بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک برزیل اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم در این فصل بهترین عملکرد را نسبت به فصل گذشته داشته باشیم و جایگاه خود را ارتقا دهیم.

تیشه گران درباره وضعیت کاروان اعزامی به المپیک ناشنوایان بیان کرد: کاروان ایران با 75 ورزشکار (59 مرد و 16 زن) و 32 کادر فنی در 8 رشته ورزشی تیراندازی، کاراته، تکواندو، جودو، فوتبال، والیبال ساحلی، دو و میدانی و آزاد. کشتی در بیست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان شرکت می کند که تلاش می کنیم کاروانی با کیفیت و مدال آور به المپیک اعزام کنیم.

تیشه گران در پاسخ به این سوال که تاکنون چقدر برای اعزام کاروان به المپیک ناشنوایان هزینه شده است، افزود: حتی اگر شرایط سختی داشته باشیم برای اعزام کاروان باکیفیت به المپیک ناشنوایان و راه اندازی کمپ با شرایط اعتباری و حدود 5 میلیارد برای ساخت کمپ. و برای اعزام کاروان به المپیک 15 میلیارد تومان در نظر گرفته ایم اما با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و هیات رئیسه فدراسیون توانستیم اعتبارات آن را تامین کنیم و دیگر مشکل بودجه نداشتیم. برای اعزام کاروان به المپیک.

وی در پایان فصل اعزام تیم اول به المپیک برزیل به 28 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: فوتبال اولین رشته اعزامی به المپیک برزیل است که 8 اردیبهشت عازم این مسابقات می شود. در 10 می میزبان اولین بازی رسمی مقابل ایتالیا خواهد بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *