آیا نگران نتایج نوشاد علمید هستید؟

[ad_1]

رئیس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که با نوشاد عالمیان در مورد وضعیت او صحبت کرده و خود نوشاد معتقد است که وضعیت او خوب است و جای نگرانی نیست.

مهرداد علی قارداشی در گفت وگو با ایسنا، درباره دلیل عدم موفقیت نوشاد عالمیان در دیدارهای اخیرش و نگرانی از این وضعیت، توضیح داد: در روزهای پایانی اسفند با نیما و نوشاد عالمیان آشنا شدم. خود نوشاد اعلام کرد که در شرایط خوبی قرار دارد و در لیگ فرانسه نتایج خوبی کسب کرده و اشتیاقش بالاست. نیما همچنین فاش کرد که نوشاد در بازی هایی که خیلی خوب انجام داده شکست خورده است. ای کاش به قول نوشاد خوش فرم بود و بازی هایش را که دیدم رها می کردم، واقعا دیگر بازی نمی کرد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که امیرحسین هدایی نیز سابقه طولانی دارد. آکا آکا آکا آکا آکا آکا آکا آکا آکا آکا آکا ما آکا ما آکا ما آکا ما آکا ما آکا ما آکا ما زمان.

قارداشی در پاسخ به این سوال که اخیرا نیما و نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی از عدم حضور در مسابقات گلایه داشتند و واکنش فدراسیون چه بود؟ او گفت: «برخی افراد ما را تشویق می‌کنند که با آنها برخورد کنیم، اما ما این کار را نمی‌کنیم. به نیما و نوشاد هم گفتم که طبق آمار رسمی در رده بندی از نظر تعداد اعزام های بین المللی که در فدراسیون ها هستند سوم هستیم. بودجه ما ممکن است به اندازه بسیاری از فدراسیون های دیگر باشد، اما تعداد اعزام های آنها به خارج از کشور به اندازه فدراسیون تنیس روی میز نیست. از طرفی باید همه دسته ها را پوشش دهیم و ارسال کنیم. فدراسیون جهانی تنیس روی میز مسابقات زیادی برگزار می کند و ما باید حضور داشته باشیم، بنابراین باید به فکر جذب اسپانسرهای بیشتر باشیم تا بتوانیم در همه رویدادها حضور پیدا کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به سابقه ای که نوشاد عالمیان در بازی های آسیایی 2018 برای هانگژو 2022 دارد، آیا از تنیس روی میز و فدراسیون نوشاد انتظار مدال آوری مجدد وجود دارد؟ وی افزود: خوشبختانه همانطور که از فدراسیون تنیس روی میز توقعات زیادی وجود دارد اما نکته این است که می توان مدال گرفت اما سخت است. در دور آخر نوشاد عالمیان با اختلاف کمی به پیروزی رسید و مدال گرفت. از سوی دیگر در بازی های المپیک نفر اول تا سوم در بخش بانوان از آسیا و در آقایان نفر اول و دوم از آسیا است، به طوری که سطح تنیس روی میز آسیا در سطح المپیک است. .

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه بازیکنان برای اعزام به مسابقات بین المللی در رده های پایه دستمزد دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: بله، ما از غیر ملی پوشان هستیم و می خواهیم به صورت داوطلبانه در مسابقات بین المللی شرکت کنیم، این کار را انجام می دهیم و البته همینطور است. کار جدیدی نیست و در سال 94 که وارد فدراسیون شدم این اقدام به پیشنهاد دبیر سابق فدراسیون انجام شد که به نظرم پیشنهاد خوبی بود البته فقط برای مسابقات آزاد انجام شد. و به قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان نرسیدیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *