در فوتبال خوزستان آدم های کوچک از نردبان رزومه مربیگری بالا می روند!

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان یک کارشناس گفت: متأسفانه در خوزستان افراد کوچک زیادی پله های رزومه مربیگری را طی می کنند و نقش خوبی دارند.

احمد تجمیری دشتکی در ابتدا در گفت وگو با ایسنا، درباره برد نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب آهن گفت: نفت با تغییر کادرفنی و خوب در نظر گرفتن بازی که مقابل ذوب آهن انجام داد و پیروز شد، توانایی های خود را نشان داد. ” زیاد دارد. کادرفنی در این پیروزی نقش اساسی داشت و نشان داد که از نظر روحی و روانی می تواند کارهای خوبی انجام دهد. امیدوارم نفت با همدلی و همبستگی مردم مسجدسلیمان و مسئولان شهری در لیگ بماند.

وی گفت: همه در مسجد سلیمان نگران وضعیت نفت برای همگامی با رقابت های لیگ برتر هستند و حقیقت را باید گفت و به همین دلیل فوتبال مسجدسلیمان روزهای سختی را سپری می کند. اگر این روند ادامه پیدا کند، دیگر نه تیم لیگ برتری خواهیم داشت و نه بازیکن بومی برای کشف.

این کارشناس فوتبال ادامه می دهد: واقعا نمی دانم چرا تیم نفت مسجدسلیمان در هر فصل از رقابت های لیگ برتر همچنان بدون اسپانسر و بلاتکلیفی است و برای بازی در خارج از استان در کوچه رها شده است. چند سالی بود که فوتبال به یاری مسجدسلیمان غمگین و مجروح از فقر و بیکاری می آمد تا بخشی از درد و غم خود را تسکین دهد و نگاهی دیگر به این منطقه حاصلخیز و حساس جلب کند. حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر برای شیرهای زاگرسی مهمتر از نان شب و معضل بیکاری است.

وی بیان کرد: انتظار مردم مسجدسلیمانی از وزارت نفت این است که فارغ از هرگونه نگاه غیرعلمی و غیر مدیریتی بهترین تصمیمات را گرفته و به دور از هرگونه حاشیه سازی از عناصر و نیروهای نخبه در سطح شهر و استان خوزستان نهایت استفاده را ببرد. . زمان کمی تا پایان رقابت های لیگ بیست و یکم باقی مانده تا مشکلات مالی تیم حل شود وگرنه فاجعه سقوط رخ نمی دهد.

تاجمیری دشتکی افزود: مسجدسلیمان هیچ گاه مخالف وزارت نفت نبوده و ثابت شده است، اما وقتی وزارت نفت وارد کارزار مدیریتی و مسائل حاشیه ای علیه نفت شود، شکست و سقوط خواهد بود. به ناچار دوباره اتفاق می افتد.”

وی با اشاره به اینکه فعالیت مربیان تکراری با سوابق ناموفق بیشترین انفجار بدنی را به باشگاه نفت مسجدسلیمان داده است، افزود: مدت هاست مربیان زیادی در لیگ برتر فعالیت کرده اند و هر بار جای خود را در تیم ها می گیرند. ” آنها تغییر کرده اند و بارها در مسجدسلیمان این اتفاق افتاده و هیچکس پاسخگو نیست. بسیاری از مربیان به دلیل شایستگی و نتایج قابل قبول در چند وقت اخیر سرمربی شده اند. این مربیان قابل احترام هستند و باید شرایط حضور فوتبالی آنها در نظر گرفته شود، اما تعدادی از این مربیان لیگ برتری هستند که با وجود یک امتیاز مردود، به نیمکت تیم نفت بازگشتند و پس از ناکامی ها جای خود را به آنها دادند. در این میان فقط مسجد سلیمان شکست خورد. این مربیان به دلیل روابطی که با بسیاری از مدیران ارشد باشگاه داشتند، سال هاست بیکار بوده اند. این گروه با حمایت بسیاری از دست اندرکاران فوتبال به نوعی راه را برای مربیانی که سال هاست با این تیم ارتباطی ندارند و اغلب در حاشیه هستند بسته است. متأسفانه در خوزستان افراد کوچک زیادی پله های رزومه مربیگری را طی می کنند و نقش های خوبی را ایفا می کنند.

این کارشناس گفت: خوزستان مهد همیشگی فوتبال ایران است و بازیکن سازی در استان حرف اول را می زند اما اکنون بازیکنان سایر استان ها به راحتی می توانند به تیم های استان راه پیدا کنند. به نظر من باید گروه های تخصصی و تخصصی در زمینه ورزش تشکیل شود و در یک برنامه کاری منظم و بلند مدت به امور رسیدگی شود تا در آینده بتوانیم برای مشکلات فوتبال خوزستان چاره اندیشی کنیم. معتقدم با ادامه این روند انجام کار حرفه ای دشوارتر می شود و به نفع جامعه ورزش استان نیست.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *