شیراز از ویژگی های یک شهر توریستی دور است

[ad_1]

ایسنا/ فارس رئیس شورای شهر شیراز گفت: تا رسیدن به شاخص های مطلوب یک شهر زیارتی سیاحتی فاصله داریم و باید تمام نقاط قوت و ضعف این کلانشهر را شناخت.

مهدی طاهری شامگاه یکشنبه 6 فروردین ماه در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن گرامیداشت سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: سومین حرم اهل بیت (ع) شاهد برگزاری این مراسم بود. ورود تعداد قابل توجهی از مردم محلی و گردشگران.

وی افزود: ورود این تعداد بازدیدکننده و گردشگر پس از دو سال ممنوعیت تردد به دلیل بیماری عروق کرونر برای مدیران شهری شیراز در کنار تمام تمهیدات قبلی، مشکل ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهر شیراز گفت: تا رسیدن به شاخص های مطلوب شهر زیارتی سیاحتی فاصله داریم و لازم است تمامی نقاط قوت و ضعف کلانشهر شیراز با هدف پذیرایی رضایت بخش با امنیت لازم و کافی شناسایی شود. ایمنی در سرتاسر اعم از امامزاده ها، امامزاده ها، اماکن دیدنی و گردشگری و مسیرهای تردد و با اصل برنامه ریزی برای رفع آسیب پذیری ها و در عین حال استفاده از ظرفیت ها و فرصت های حیاتی که حضور گردشگران می تواند شیراز را آبادتر کند. کاملا آماده..

طاهری ادامه می دهد: روزهای گذشته مصادف با 12 فروردین، تأسیس رسمی جمهوری اسلامی بود. روزی که قطرات مقدس خون پاک ترین مردان و زنان ایران پرده ظلمت ستمگران دوهزار و پانصد ساله شاهنشاهی و دست و قلم میلیون ها زن و مرد ایران را در آن سوی مرزها و حتی بیشتر از آن پاره کرد. ایرانیان خارج از کشور از پیر و جوان. از کرد و ترک و بلوچ و لر و آذری و ترکمن و فارس و با هر دین و آیینی آزاده و متفکر رای قاطع انقلابی خود را برای همیشه در صندوق ها گذاشتند تا چراغ استقلال و آزادی و مردم سالاری دینی باشد. می تواند برای همیشه بدرخشد. ایران اسلامی عزیز باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ این نظام مقدس باید یادی از فرماندهی قابل توجه فرمانده و سپهبد شهیدان در محور مقاومت شهید حاج قاسم عزیز بود که گفت: امروز قرارگاه حسینی است. بن علی در ایران.» بدانید جمهوری اسلامی حرم است، اگر این حرم بماند، حرم های دیگر باقی می ماند. اگر دشمن این حرم را خراب کند، نه حرم حضرت ابراهیم و نه حرم محمدی باقی نمی‌ماند».

رئیس شورای شهر شیراز در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بررسی جنگ اروپا که اکنون «جنگ اوکراین» نامیده می شود، درس های زیادی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و از یک سو ما با مردم اوکراین به عنوان یک طرف هستیم. نتیجه تصمیمات سیاستمداران استعماری است.” ما با اروپا و آمریکا و از دست دادن جان و مال آنها زیر بمب های مخرب همدردی می کنیم و از طرف دیگر برای مردم روسیه که بی انصاف هستند متاسفیم. تحت ستم تحریم ها و محاصره اقتصادی همین استعمارگران.

طاهری تصریح کرد: جنگ به هر شکلی که باشد مذموم و مذموم است. متأسفانه کشور قهرمان ما هر دو طرف این رنج سخت و تلخ، تخلیه از زادگاهشان و رنج تهاجم و مجازات های اقتصادی و همه را از خاستگاه این اروپای جنایتکار و آمریکا دیده است.

وی افزود: از منظر کشور قدرتمند، جنگ زده و صلح طلب ما، هر دو طرف این جنگ در دین مردم و به احترام یکدیگر بازنده هستند. آنچه از دست رفت همان تظاهرات حقوق بشری بود که بعد از جنگ جهانی دوم ترویج کردند. دولت هایی که در اوج تمدن ظاهری خود، نمی توانند با یکدیگر صحبت کنند. البته ماهیت مضاعف غرور جهانی در این رویدادها برای ما تازگی ندارد.

رئیس شورای شهر شیراز همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تدبیر سال جاری را «تولید، دانش بنیان و ایجاد اشتغال» نامیده اند، گفت: که می توان اقدامات انقلابی را با محوریت طرح ها و قوانینی انجام داد که هدف آن ها بر اساس دانش و اشتغال زایی است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *