نکاتی برای پایان تعطیلات در نوروز

[ad_1]

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در پایان تعطیلات نوروزی از مردم خواست برای جلوگیری از حوادث سال های گذشته اقدامات جدی تری انجام دهند.

به گزارش ایسنا، این ستاد با صدور اطلاعیه ای از مردم خواست: از دور شدن از مراکز شهری خودداری کنید. فقط مسیرهای طبیعت را رها کنید و هر چیزی را که با خود آورده اید برگردانید. از رهاسازی ماهی در رودخانه ها و دریاچه های طبیعی خودداری کنید. از روشن کردن آتش در کنار درختان و گیاهان خودداری کنید و هنگام خروج از خاموش شدن آن مطمئن شوید. قبل از حرکت، از آب و هوای منطقه مطلع شوید. مراقب کودکان و سالمندان باشید و از تردد در مسیرهای ناآشنا خودداری کنید.

فرمانده انتظامی پایتخت وی با بیان اینکه تمامی واحدهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی در آماده باش کامل هستند تا از امنیت و آرامش کامل شهروندان در روز طبیعت اطمینان حاصل شود، گفت: رعایت چند نکته ساده به جلوگیری از سرقت کمک می کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران: وی همچنین با اعلام آمادگی از 13 فروردین از شهروندان خواست برای اطفای حریق در مکان های تعیین شده غذا بپزند و در صورت انجام از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند.

همچنین در صورت بروز حادثه احتمالی، شهروندان می توانند علاوه بر تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران، موضوع را به اکیپ مستقر آتش نشانی اطلاع دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با پیش بینی ازدحام و بار ترافیکی در روز سیزدهم فروردین ماه مصادف با شنبه، توصیه کرد: مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند و زمان بازگشت را در روز سیزدهم فروردین به تعویق نیندازند و زودتر مراجعه کنند. از بار ترافیکی.

سرهنگ سیاوش محبی وی با هشدار نسبت به بیشترین تعداد تصادفات جاده ای در 30 کیلومتری شهرستان ها، گفت: نگرانی در مورد آن در روز سیزدهم در بدر اندکی تشدید می شود. از آنجایی که امروزه بسیاری از خانواده ها به حومه شهر می روند که اکثر آنها در همان 30 کیلومتری شهرها هستند، بنابراین لازم است در روزهای پایانی تعطیلات و به خصوص سیزدهم بدر به 30 کیلومتری شهرها توجه و تمرکز بیشتری داشته باشیم. رانندگان جدی

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *