رویداد ساری 2022 فرصت های برندسازی صنایع دستی مازندران

[ad_1]

ایسنا/ مازندران معاون مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، رویداد بین المللی ساری 2022 را فرصتی مغتنم برای تجلیل از صنایع دستی استان معرفی کرد.

حسین ایزدی با اعلام این خبر گفت: امیدوارم سالی پر از خیر و برکت برای همه صنعتگران به ویژه صنعتگرانی باشد که طی دو سال گذشته همه‌گیر کرونا زندگیشان را فراگرفته است.

ایزدی کار علمی و عملی را برای تحقق تولید دانش بنیان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ضروری دانست و با اشاره به برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی مازندران، گفت: استان ها را باید نگه داشت.

وی با بیان اینکه در برخی شهرستان ها 2 تا 3 نمایشگاه برگزار شد و همچنین بنا به دستور استاندار شورای برنامه ریزی استان غرفه های صنایع دستی آماده فروش محصولات در مبادی ورودی و خروجی تمامی شهرستان های مازندران شد، افزود: به صورت زنده یا کارگاه های صنایع دستی، سوغات و گیاهان بومی استان در بخش های تولید، عرضه و فروش فعال است.

معاون صنایع دستی مازندران به احداث بازارهای ملی مانند شهر نوشهر با بیش از 100 غرفه اشاره کرد و افزود: نمونه دیگری از این بازار با 100 غرفه همزمان در پارک ملل ساری افتتاح می شود. ; همچنین نمایشگاه های مشابهی در نور، چالوس، هچیرود و عباس آباد بهشهر با حضور هنرمندان اصیل استانی برگزار شد.

ایزدی با اشاره به کمبود نمایشگاه و از دست دادن صنعتگران در 2 سال اخیر گفت: با شیوع و شیوع کرونا و عدم برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و به دنبال آن کاهش تولید و فروش صنعتگران و صنایع دستی رخ داد. امسال با توجه به ورود مسافران به مازندران بهترین مکان برای پرداخت سال های گذشته پیش بینی می شود.

معاون مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برگزاری رویداد ساری 2022 در بهار امسال خبر داد و گفت: این رویداد گامی بلند در جهت احیاء، نشانه گذاری و ساخت صنایع دستی در استان و گردشگری است. سرمایه، پایتخت. “

وی با بیان اهمیت این رویداد که نوعی اعتبار و اعتبار در استان است، گفت: این رویداد بهترین فرصت برای سنجش و درخشش هنرمندان ماست زیرا محصولات ما از نظر کمی و کیفی قابلیت رقابت با آن را دارند. نمونه های خارجی در عرصه جهانی.» وجود دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *