بازی پاس نیمه تمام ماند

[ad_1]

ایسنا/ همدان سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: امروز دیدار تیم های پاس همدان و نود ارومیه به دلیل حمله عوامل نود ارومیه به تیم داوری نیمه نهایی اعلام شد و احتمال می رود پاس همدان نیز اعلام شود. به عنوان برنده این مسابقه توسط کمیته انضباطی.”

میثم ناصرنژاد در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به حواشی پیش از بازی و درگیری های درون بازی، اظهار کرد: با توجه به درگیری 90 بازیکن ارومیه با داور، بازی در میانه و تیم پاس همدان به پایان رسید. اسکورت کرد. پلیس ارومیه ای بیرون آمد و در کمیته انضباطی به احتمال زیاد 4 بر صفر پیروز می شدیم چون تماشاگر مسابقه بود که اتفاقات این مسابقه را ثبت کرد و گل زدیم و پیروز شدیم.

مدیر رسانه ای باشگاه پاس همچنین خاطرنشان کرد: نوشته های داور مسابقه و اتفاقات رخ داده به کمیته انضباطی ارجاع می شود و احتمالا برنده بازی اعلام می شود.

ناصرنژاد با اشاره به حضور هواداران تیم نود ارومیه گفت: طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا، اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه داده نمی شود اما 200 نفر از هواداران تیم نود ارومیه در تختی پراکنده شدند. ورزشگاه ارومیه

وی افزود: دور جدید تمرینات باشگاه پس از تعطیلات نوروزی از پنجم فروردین آغاز می شود و اعضای تیم پس از این پیروزی استراحت کوتاهی خواهند داشت.

ناصرنژاد تصریح کرد: در حال رایزنی با تیم های لیگ برتری هستیم تا با شروع دور جدید تمرینات بعد از نوروز، یک بازی تدارکاتی برای یکی از تیم های لیگ برتری انجام دهیم تا تیم پاس آمادگی بیشتری برای حضور در مسابقات داشته باشد. بازی های برتر.”

وی در پایان با تمجید از رفتار هوشمندانه اعضای تیم پاس همدان در مقابل حریف گفت: هست و از نظر اخلاقی هم برای پیروزی تلاش می کنیم.

دیدار تیم های نود ارومیه و پاس همدان به دلیل اعتراض شدید عوامل تیم نود به تصمیم داور به نیمه رسید و داور زمین مسابقه را برای تصمیم گیری کمیته انضباطی ترک کرد.

پاس بدون احتساب در بازی امروز دوازدهم است و اگر سه امتیاز ممکن را بگیریم و تفاضل گل را بهتر کنیم به رده نهم جدول صعود می کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *