پرچم گنبد فیروزه ای مسجدالحرام جمکران تعویض شد

[ad_1]

ایسنا/ قم مراسم تعویض پرچم در گنبد فیروزه ای مسجدالحرام جمکران با حضور جمعی از خادمان و زائران این مکان مقدس برگزار شد.

مراسم تعویض پرچم در گنبد فیروزه ای مسجدالحرام جمکران با حضور جمعی از خادمان و زائران در این مکان مقدس برگزار شد و پرچم سرخ یالثارات الحسین (ع) در این مکان مقدس به اهتزاز درآمد. . . محل.

گفتنی است جشن های دهه مهدویت در مسجد مقدس جمکران از شب ولادت امام حسین (ع) در این مکان مقدس با برگزاری جشن ها، مسابقات، همایش ها و جشن ها با حضور اقشار مختلف استانی و ملیت ها آغاز شد. تا شب نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

مراسم توسل در حرم کبریا امشب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مسعودعلی و قرائت دعای خیر حاج محمود کریمی برگزار شد.

ضیافت مغرب نیمه شعبان نیز مملو از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) بود.حاج احمد واعظی، حاج عباس حیدرزاده حاج مهدی سلحشور و حاج محمدرضا بذری، محمدحسن ملکیان و احمد بابایی به اجرای برنامه می پردازند.

صبح روز جمعه 27 اسفندماه مصادف با نیمه شعبان، قرائت دعای کمیل و همچنین احیای نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عابدینی و قرائت دعای منصور ارضی از ساعت 3 بامداد برگزار می شود. این مراسم به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش می شود.

همچنین در این روز مراسم دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و دعای حاج مهدی سماواتی برگزار می شود. این مراسم به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

ظهر جمعه 27 اسفندماه مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع و قرائت دعای حاج مهدی رسولی بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود -ampo.

تمامی این برنامه ها به صورت زنده از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران در jamkaran_ir در اینستاگرام پخش می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *