بازنگری سند تحول اساسی آموزش و پرورش در ابتدای سال 1401 / تدوین نکات اصلاحی در سند

[ad_1]

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه تغییرات سند تحول اساسی بر اساس مفاد بند 8 این سند باید هر پنج سال یکبار انجام شود، گفت: تغییر در سند تحول بنیادین بر اساس مفاد بند 8 این سند باید هر پنج سال یکبار انجام شود.

محمود امانی تهرانی در گفت وگو با ایسنا، وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستاوردهای شورای عالی آموزش و پرورش است، گفت: این سند که در شورای عالی آموزش و پرورش تدوین و به تصویب رسیده است مجددا مورد تاکید مقام معظم رهبری و سایرین قرار گرفته است. مقامات عالی

وی افزود: ارتقای شاخص های آموزشی در این سند برجسته شده است. در واقع از آنجایی که سند تحول بنیادین یکی از مهم ترین مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش است، در سال 90 به تصویب رسید.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: در چند سال اول پس از ابلاغ سند، زمینه های اجرا داده می شود و زیرنظام های سند تحول ادغام می شوند. و تصویب شد. طی دو سال گذشته ضوابط اجرای سند در قالب بسته های تغییر ارائه شده و ادامه دارد. اما باید توجه داشت که مجری اصلی سند تحول، شورای عالی نیست، بلکه نقش ما به عنوان «نظارت بر اجرا» تعریف شده است و ما دستگاه اجرایی نیستیم، اما بر اجرای سند و شاخص نظارت داریم. . برای سنجش کیفیت آموزش

امانی ادامه می دهد: اصلاحات سند تحول بنیادین بر اساس مفاد بند 8 این سند باید هر پنج سال یک بار انجام شود. براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش از سال 1401 تغییرات و اصلاحاتی در سند ایجاد می شود.

وی افزود: در خصوص رفع نقاط ضعف احتمالی و موارد مغفول مانده مطالعاتی انجام شده و پیش نویس نکات اصلاحی تهیه شده است که پس از اصلاحات مورد بررسی و تایید مردم قرار می گیرد و به شورای عالی ارسال می شود. انقلاب فرهنگی.»

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *