کونته و گواردیولا از شرایط سخت چلسی عصبانی هستند

[ad_1]

سران تاتنهام و منچسترسیتی از وضعیت چلسی ابراز ناامیدی کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، مقامات انگلیسی رومن آبراموویچ مالک چلسی را در لیست مجازات ها قرار دادند و تمامی دارایی های او را مسدود کردند. باشگاه به رقابت خود ادامه می دهد و بدهی های خود را به موقع پرداخت می کند، اما نمی تواند بلیت یا کالا بفروشد. علاوه بر این، چلسی از خرید بازیکنان جدید و تمدید قراردادهای موجود منع شده است.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام که سابقه بازی برای این باشگاه و کسب عنوان قهرمانی چلسی را دارد، پاسخ داد: «این آسان نخواهد بود. صادقانه بگویم، مایه شرمساری است زیرا من مربی این باشگاه هستم و دو فصل خوب را در چلسی پشت سر گذاشتم. به علاوه، من دو قهرمانی با این باشگاه کسب کرده ام. شنیدن این وضعیت بد در چلسی ناراحت کننده است. این شرایط برای بازیکنان آسان نیست، برای توماس توخل آسان نیست، برای هواداران آسان نیست، برای کل باشگاه سخت است. در واقع، امیدوارم که وضعیت بین روسیه و اوکراین به زودی به پایان برسد و راه حلی مسالمت آمیز پیدا شود. این خیلی مهم است.

پپ گواردیولا نیز به این اتفاق واکنش نشان داد: این شرایط برای مربی و بازیکنان سخت است. من برای آنها متاسفم زیرا سعی می کنند کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. وقتی کرونا وجود دارد، از ما خواسته می شود که مانند پزشکان درباره داروها و واکسن ها صحبت کنیم. بدیهی است که هنگام مصاحبه باید به همه چیز توجه کنیم. ما چهره باشگاه هستیم، ما هر سه روز اینجا هستیم، بنابراین می‌توانید بپرسید چه می‌خواهید، اما باید بدانید که چیزهایی وجود دارد که ما نمی‌دانیم. ما وقت نداریم با همه صحبت کنیم. من می توانم در مورد باشگاه دیگری صحبت کنم، من همیشه راحت در مورد باشگاهم صحبت می کنم، اما صحبت کردن در مورد وضعیت تیم های دیگر سخت است. نمی دانم، من آنجا نبودم. الان هم شرایط در چلسی به همین منوال است، اما من آنقدر مهربان هستم که خودم را جای سرمربی و بازیکنان چلسی می گذارم. می دانم که وضعیت چلسی در حال حاضر خوب نیست.

آبراموویچ ابتدا سعی کرد مدیریت را به باشگاه بسپارد تا اینکه هفته گذشته تایید کرد که می خواهد قهرمان اروپا و جهان را بفروشد.

این اقدام مقامات بریتانیایی را بر آن داشت تا این مرد 55 ساله را به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین تحریم کنند. حرکتی که روز پنجشنبه اعلام کردند. آبراموویچ دومین فردی است که در یک سند 42 صفحه ای که توسط دولت بریتانیا منتشر شده است. در نتیجه، تمام دارایی های او در بریتانیا در حال حاضر مسدود شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *