تعرفه قبور بهشت ​​زهرا اعلام شد

[ad_1]

قائم مقام سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) علت تفاوت قیمت قبور در نقاط مختلف بهشت ​​زهرا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، روح‌الله محسنی با بیان اینکه تعرفه خدمات بهشتی حضرت زهرا(س) در شورای اسلامی شهر تهران بررسی و تصویب می‌شود، گفت: این تعرفه رایگان است و از بازماندگان هیچ گونه قاپانی گرفته نمی‌شود. فقط هزینه خدمات نزدیک به یک تا یک میلیون و دویست هزار تومان محاسبه می شود.

وی افزود: دو طبقه مرتفع امسال دو میلیون و پانصد هزار تومان است، یعنی دو طبقه پنج میلیون تومان است و این طبقه ارزش قبر واقع در بهشت ​​زهرا (س) است.

معاون عروجیان ادامه داد: منطقه 2 که از قطعه 200 تا 258 است، یک طبقه 14 میلیون و صد هزار تومانی است. یعنی سه طبقه آن 42 میلیون و سیصد هزار تومان است. فضای یک که از قطعه یک تا 112 است، 25 میلیون تومان است. یعنی اگر قرار بود یک قبرستان سه طبقه واگذار شود 75 میلیون تومان تمام می شد. این کف و سقف قیمت قبور سازمان بهشت ​​زهرا(س) است.

محسنی در خصوص تفاوت قیمت قبور توضیح داد: براساس تکمیل قطعات، قیمت قبرها تغییر کرده است، یک جا تمام قطعات تمام شده و میزان فضای سبز زیاد است و بنابراین موضوع خدمات شهری نسبت به سایر حوزه ها دشوارتر است. بنابراین هزینه های دریافت قبور باید بیشتر باشد.

وی در خصوص اینکه جواز دفن قطعه هنرمندان با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، گفت: یعنی قطعاتی از هنرمندان را بیاورید. در قسمت نام آوران نامه شهردار تهران یا رئیس شورای اسلامی شهر تهران و نهادهایی مانند کمیته ملی المپیک درج شود.

وی در سایت شهرستان گفت: دفن یگان های شهدا نیز نیاز به مجوز دارد و باید از بنیاد شهید و امور ایثارگران نامه بیاورند. اقلام صالحی مربوط به جانبازان و خانواده های جانبازان و والدین، همسر و فرزندان شهدا نیز باید از بنیاد شهید و امور ایثارگران نامه دریافت کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *