قبلاً تراکتورش را دیده بودم! – ایسنا

[ad_1]

سرمربی جدید تراکتورسازی فصل گذشته با حضور در این تیم نتایج خوبی کسب نکرد و در نهایت او و مالک باشگاه تراکتورسازی را ترک کردند. حالا بعد از حدود سه سال ممکن است در پایان لیگ بیست و یکم دوباره این اتفاق بیفتد.

به گزارش ایسنا، با برکناری زوونیمیر سولدو از هدایت تراکتورسازی، مدیران این باشگاه با آرتوئرول سالم به توافقی یک سال و نیم رسیدند. سالم پیش از این یک بار در سال 1376 هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت اما با وجود ستاره هایی چون احسان پهلوان، ارسلان مطهری، مهدی مهدی پور، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی و محمد ایرانپوریان نتایج خوبی کسب کرد تا در پایان لیگ هفدهم حذف شود. بودن.

بازگشت سلام به تراکتور نکته جالبی است. این مربی ترکیه ای در سال 1376 راهی تراکتورسازی شد که این تیم پس از 20 هفته حضور در لیگ برتر در رده یازدهم قرار گرفت و هواداران از نحوه مدیریت سپاه عاشورا به عنوان مالک این باشگاه راضی نبودند. تراکتورسازی در پایان لیگ هفدهم بدترین نتیجه از سال 88 (بازگشت به لیگ برتر) را کسب کرد و با هدایت سلام فصل را در رده دهم جدول رده بندی به پایان رساند.

پایان فصل با رتبه دهم نارضایتی هواداران تراکتورسازی را دوچندان کرد تا سرانجام سپاه عاشورا تصمیم به انتقال این باشگاه گرفت و محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتورسازی شد.

با آمدن زنوزی، تراکتور فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت تا اینکه پس از گذشت حدود سه سال، بار دیگر نارضایتی هواداران به اوج خود رسید، تراکتورسازی بار دیگر بدترین رتبه پس از بازگشت را در لیگ برتر داشت. و دوباره سلام به عنوان سرمربی تراکتورسازی انتخاب شد.

حالا اگر تاریخ به همین ترتیب پیش برود، مالکیت باشگاه تراکتورسازی در پایان فصل تغییر خواهد کرد تا سلام گزینه نهایی دو تراکتورسازی آخر باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *