قلعه نویی: بازی صنعت نفت تمام شد/ آبادان یعنی برزیل

[ad_1]

گل گهر گفت: اگر در صنعت نفت بازی می کنید، دلت برای تماشاگران پرشور و فوتبال برزیل تنگ می شود و این حس خوبی به ما می دهد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی در صنعت نفت حس خوبی دارد و می دانید که فوتبال خوبی ارائه می دهند. از جام تخت جمشید و از زمان قاسم پور و برزگری، مردم همیشه عاشق فوتبال در صنعت نفت بوده اند. امسال هم همینطور است و تیم جوان و باتجربه ای هستند و مربی خیلی خوبی دارند. مربیان جوان در صنعت نفت نیمکت نشین هستند و باید فردا بازی را ببریم زیرا این بازی برای ما پایان است.

وی ادامه می دهد: باید سه امتیاز بازی را بگیریم. قبل از بازی بهای زحماتمان را نگرفتیم، اما این بازی آماده بودیم با یک بازی خوب و روان سه امتیاز را بگیریم. صنعت نفت را بررسی کردیم و دیدیم که وضعیت خوبی دارند. امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم. خوشحالیم که مردم به فوتبال گل گهر علاقه مند شده اند و این نکته مهمی است. از بین همه مشکلاتی که برای تیم ما ایجاد کردند، ما خوب بودیم. ابتدا من را بردند و سپس 7 امتیاز برای تیم ما گرفتند اما ما برگشتیم.

سرمربی گل گهر با بیان اینکه تیمش بیش از هفت امتیاز از دست داده است، گفت: با این حال تلاش می کنیم این بازی ها که فینال است را با موفقیت پشت سر بگذاریم. اگر در صنعت نفت بازی می کنید دلت برای تماشاگران پرشور و فوتبال برزیل تنگ شده و این باعث خوشحالی ما می شود.

وی درباره غیبت های تیمش گفت: ما هر چقدر می خواستی مصدوم شدیم و از بازیکن محروم شدیم. احمد موسوی و تیکداری مصدوم و محسن فروزان و آرمین سهرابیان محروم شدند اما خوشحالیم که شرایطمان به گونه ای است که حتی اگر 11 بازیکن هم نداشته باشیم برایمان مهم نیست. به هر حال امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم به غیبت های خود اضافه کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *