رفع نگرانی ساکنان اطراف حصار برای ترک خانه هایشان

[ad_1]

ایسنا/ البرز دادستان مرکز و انقلاب البرز در خصوص نگرانی ساکنان اطراف گود حصارک مبنی بر خروج از منازل خود با وجود خطری که این واحدهای مسکونی را تهدید می کند، گفت: از فرماندار کرج می خواهیم به نگرانی مردم مبنی بر ترک اموال خود پاسخ دهد و توافقی بین مالکان و مردم باید فسخ شوند و تضمین شود که مردم محل را به سلامت ترک کنند.

به گزارش ایسنا، حسن مددی روز چهارشنبه چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران از پرونده کلاهبرداری مسکن مهر هشتگرد در خارج از پارکرود کرج خبر داد که در پی تخریب تعدادی از تصرفات رودخانه ها تخریب شد.

مددی درباره توبیخ بسیاری از پلاک‌ها در مهرشهر توضیح داد: برخی از مالکان این پلاک‌ها در خارج از کشور هستند و برای حفاظت از اموال در برابر تقلبی‌ها، درخواست توبیخ دارند و کارگروهی برای بررسی درخواست مالکان تشکیل شد. برای پیگیری.

وی در خصوص حفاری حصار گفت: جلسات زیادی توسط استاندار و با تاکید استاندار و دستور ضابط قضایی مبنی بر اینکه مردم نیز با توجه به خطرات موجود در منطقه همکاری لازم را داشته باشند برگزار شده است. “

مددی ادامه داد: به مالک تذکر داده شد که همکاری کند اما برای انجام این عملیات ساختمانی باید ملکه ها تخلیه می شدند. همچنین اعتباری برای جابجایی افراد به محل استیجاری به شورا و شهرداری داده شد و از استاندار خواستیم این مبلغ را افزایش دهد. همچنین برای رفع نگرانی مردم از ترک ملک و انعقاد توافقنامه بین مالک و مردم و ضمانت خروج مردم از محل به سلامت.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *