دلخانی قهرمان مسابقات کشتی بلغارستان شد

[ad_1]

در پایان روز دوم مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بلغارستان، نمایندگان ایران به یک طلا و سه برنز دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در پایان دومین روز از رقابت های کشتی آزاد در جام دانکلوف و نیکولای پتروف از بلغارستان، میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم، علیرضا عبدلی در وزن 72 کیلوگرم و علیرضا محمدی در وزن 82 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. . دسته و مصطفی قیاسی در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد مدال برنز را کسب کردند.

کشتی آزاد

در وزن 61 کیلوگرم داریوش حضرت قلی زاده در دور نخست مقابل کولسنیک از مولداوی با نتیجه 12 بر 10 شکست خورد و با توجه به باخت این حریف مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر یک از سد ویسیلی مقدونیه گذشت و در دور بعد در مرحله یک چهارم نهایی ماه مبارک رمضان با نتیجه 11 بر یک شکست خورد. با حضور حریف خود در بازی آخر به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 7 بر صفر از سد واسیلی پتروف بلغارستان گذشت و به رده بندی مسابقات راه یافت. وی در این بازی با نتیجه 6 بر یک مغلوب جیا آولیانی از گرجستان شد و پنجم شد.

در وزن 79 کیلوگرم مصطفی قیاسی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر حسن از بلغارستان را شکست داد و در دور بعد میرزاگلیف از قزاقستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این فصل با سه اخطار این حریف روسی با برتری 7-1 مقابل استاینوف به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل علی شعبانوف دارنده مدال برنز جهان در بلاروس با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و راهی این دیدار شد. وی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر از سد اریک رین باک از استونی گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 92 کیلوگرم مهدی حاجیلویان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 مغلوب عثمان نورماگمدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان شد.

کشتی رومی یونان

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مغلوب الجزایر شد و با توجه به باخت این کشتی گیر الجزایری در نیمه نهایی، نگهداری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر دیمیتریویچ از صربستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در این فصل اریک توربا دارنده مدال نقره بازی های اروپایی را با نتیجه 7 بر 6 شکست داد و در دیدار پایانی حمله کرد. وی در بازی پایانی گرجستان دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان را با نتیجه 4 بر 3 در سد پریدون ابولادزه شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم علیرضا عبدلی در دور اول با نتیجه 8 بر یک پورتمن از سوئیس را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 8 بر علی ارسلان کشتی گیر کشورمان از صربستان را شکست داد: 0. به گروه بازندگان رفت. وی در این گروه حریف هندی خود را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این بازی اوتار ابولادزه از گرجستان را با نتیجه 9 بر 6 و ضربه فنی شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کیسمونی از مجارستان را 8 بر یک شکست داد و در دور سوم با نتیجه 8 بر یک از سد آسیکیف قرقیزستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. او در این فصل مقابل گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان 2-1 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 از سد برانکو کواچیچ دارنده مدال برنز گذشت و به مدال برنز دست یافت.

همچنین امروز (جمعه) در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد، رضا مومنی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر صالح کاتب از الجزایر را شکست داد و در دور بعد مقابل خشالوف افغانی از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد. و با توجه به باخت این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، مومنی از دور مسابقات حذف شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *