صنایع مختلف از بازی در شهر فیروزه پشتیبانی می کنند

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزه گفت: در برخی از رشته های ورزشی مانند کشتی در این شهرستان پتانسیل بالایی وجود دارد و یکی از الزامات اساسی بازی های این شهرستان حمایت مالی است که مدیران صنایع مختلف می توانند در این امر کمک کنند. این منطقه. ”

محمدحسین قائمی با پرداختن به مهمترین نیازهای ورزشی جوانان شهرستان فیروزه گفت: در شهرستان 42 هزار نفری فیروزه حدود 5000 ورزشکار در قالب 20 تیم ورزشی با پتانسیل بالا در رشته کشتی فعالیت می کنند. فوتبال، والیبال، دو و میدانی و هنرهای رزمی در این شهر وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به توان مالی پایین خانواده ها نیاز به حامیان ورزشی در شهرستان وجود دارد که از مدیریت صنایعی مانند فولاد خراسان، کارخانه قند، معدن فیروزه و صنایع فعال در شهرک صنعتی تقاضا داریم تا حمایت از ورزش فیروزه در شهرستان.

قائمی گفت: همچنین با توجه به سابقه شهرستان در رشته کشتی و وجود کشتی گیرانی مانند پهلوان شورورزی و همچنین انتقال دو ورزشکار فیروزه ای به اردوی تیم ملی کشتی، یکی از نیازهای دیگر احداث کشتی استاندارد است. خانه ای در فیروزه.

رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزه افزود: با توجه به پایین بودن سرانه ورزش در داخل و خارج از فضاهای شهرستان، احداث سالن اندرونی و احداث چمن مصنوعی در روستاها ضروری است.

وی بیان کرد: احداث چمن طبیعی در شهرستان فیروزه، احداث زمین چمن مصنوعی در روستای رشیدآباد با 50 درصد رشد از مهمترین پروژه های شهر نیمه تمام است که امیدواریم در نهایت بتوانیم آن را افتتاح کنیم. امسال و همچنین زمین چمن مصنوعی در روستاهای کافکا و امسال در پروژه هایی مرزن داریم که 800 میلیون تومان اعتبار دیده می شود اما تخصیص صفر است و امیدواریم با تخصیص اعتبار بتوانیم این دو پروژه را تا پایان سال 1401 تکمیل کنید.

قائمی تصریح کرد: تکمیل سالن سرپوشیده روستای جمبرجوک از توابع قطعه طاقانکوه است که فونداسیون آن اجرایی شده و امسال 500 میلیون اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است و امیدوارم در نهایت بتوانیم سالن آن را تکمیل کنیم. در سال 1402

امید است با تامین اعتبار و تخصیص اعتبار مناسب برای پروژه ها، این پروژه ها تا سال 1402 به اتمام برسد.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *