رزیتا غفاری: ممیزی رادیو خیلی زیاد است

[ad_1]

رزیتا غفاری دلیل ضعف سریال های تلویزیونی و کمبود سریال های تلویزیونی را ممیزی بیش از حد صداوسیما و عدم حمایت نویسندگان عنوان کرد.

این بازیگر در گفت وگو با ایسنا، درباره دلیل ضعف سریال های تلویزیونی در سال های اخیر گفت: شبکه های خصوصی و فیلم های خانگی از محصولات رادیویی پیشی گرفته اند؛ چرا این اتفاق می افتد، فکر می کنم به دلیل ممیزی های زیاد است.

غفاری افزود: از ابتدا از تصویب فیلمنامه تا انتصاب کارگردان و تهیه کننده همه چیز با هم پیش رفت تا تولیدات قابل رقابت با محصولات شبکه خانگی را نداشتیم.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که افزایش بودجه سازمان در سال آینده می تواند راهی برای ارتقای کیفیت باشد؟ فرمود: اگر خدا اذن دهد، می شود. اگر از این بودجه به درستی استفاده شود، شاهد تولید محصولات رادیویی بهتری خواهیم بود.

غفاری که چند ماه پیش در سریال فرشته‌های بدون بال نقش کرونا را بازی می‌کرد، درباره پخش این سریال توضیح داد: این سریال در اوج کرونا و در شروع اپیدمی ساخته شد و ما وارد شدیم. جلوی دوربین با همین حس و حال و هوا برای ما خیلی متفاوت بود. نمی دانم خوب است یا نه، اما تمام انرژی ام را روی آن گذاشتم.

رزیتا غفاری: ممیزی رادیو خیلی زیاد است

وی در پاسخ به اینکه چرا تلویزیون در حال حاضر سریال های زیادی درباره کرونا ندارد، گفت: تولید عموما کم است. ما نویسنده ای نداریم یا از نویسندگانی حمایت نمی کنیم که موضوعات مختلفی از جمله کرونا را پوشش می دهند.

غفاری افزود: امیدوارم این بیماری به زودی ریشه کن شود، اما فرصت زیادی برای نویسندگان وجود ندارد که بتوانند به این موضوع بپردازند و از طرفی به آنها فضای کار داده نمی شود تا بنویسند. نویسندگان ضعیف پشتیبانی می شوند و از آنها خواسته نمی شود سفارشی کنند. همه چیز می تواند با گذشت زمان بهتر شود.

این بازیگر در نهایت در پاسخ به اینکه چه درسی از کرونا گرفت؟ گفت: این بار متاسفیم. بیایید به گذشته برگردیم، به زمان هایی که همه با هم بودیم، بدون ماسک و نمی خواستیم از خود فاصله بگیریم. مهمترین درس این است که من با تنها بودن افراد زیادی بزرگ شدم. همه احساس تنهایی می کردند. متأسفانه کرونا در حال حاضر تمام دنیا را تسخیر کرده است و این احساس در همه مردم جهان مشترک است.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *