اشتباهات بایدن “نگران کننده” شد

[ad_1]

گزارش‌های مربوط به وخامت روان بایدن نه تنها برای آمریکایی‌ها، بلکه برای کشورهای خارجی که امنیت ملی آنها به تصمیم‌های واشنگتن بستگی دارد، نگران‌کننده بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در بررسی بحران افغانستان و تصمیم دولتش مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از این کشور در ماه اوت 2021، موقتا حرف خود را از دست داد و اعلام کرد که خروج از افغانستان هوشمندانه ترین کار است. انجام دادن،” او گفت.

بایدن در مصاحبه ای با ان بی سی نیوز گفت: «هیچ راهی برای متحد کردن اوکراین – منظورم عراق – افغانستان» وجود ندارد.

واژگان بایدن در چند ثانیه پس از مصاحبه به سرعت در رسانه های اجتماعی پخش شد و تخمین زده می شود که رئیس جمهور ایالات متحده از نظر ذهنی و ادراکی آسیب دیده است.

یکی از کاربران به شوخی نوشت: چه شوخی! همه جای دنیا به ما خندیدند.

یکی دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی نوشت: آیا واقعا NBC در چنین مصاحبه ای ظاهر شد؟

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز نوشت: ولش کن. لکنت داشت. شکاف عجیبی که باعث شد بایدن چیزها را تصادفی و نادرست بگوید. مردم می گویند “بگذارید برود” او مشکل شکاف دارد!

دیگری می نویسد: خب، شاید این هم نشانه زوال عقل و نشانه ای برای دشمنان آمریکا باشد که زمان خوبی برای استفاده از آمریکا است.

برخی دیگر حتی به اشتباهات دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اشاره می کنند که قبلاً در زمان جنگ انقلاب آمریکا مدعی داشتن فرودگاه در این کشور بود!

موضوع سلامت روان بایدن از زمان انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا موضوع مناقشه بین مقامات و چهره های رسانه ای بوده است. رئیس جمهور 79 ساله که از دو آنوریسم مغزی در ژانویه 2022 جان سالم به در برد، تاکید کرد که هرگز اهمیتی نداده است که نیمی از آمریکایی ها می گویند او بیمار روانی است. همسرش جیل به منتقدان گفت بایدن را متوقف کنند.

اخیراً گروهی از قانونگذاران جمهوری خواه نامه هایی به بایدن، پزشک و مشاور ارشد پزشکی او نوشتند و از رئیس جمهور خواستند که فوراً در آزمون درک مطلب شرکت کند و نتایج آمریکایی ها را به اشتراک بگذارد. این نامه‌ها پس از آن منتشر شد که او یک خبرنگار را «احمق حرام‌زاده» پس از سؤالی درباره تورم نامید.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *