گزارش 110 روزه استاندار به مردم همدان

[ad_1]

ایسنا/ همدان استاندار همدان همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر و یکصد و دهمین روز تاسیس، با حضور در شبکه همدان گزارشی کوتاه از عملکرد خود و مدیران استان ارائه کرد.

استاندار همدان در خصوص بازدیدهای سرکشی گفت: بازدید سرکشی چون واقعاً می تواند از بین برود و قبل از حرکت، جز من، مستشاران و ماموران هیچکس نمی داند و به دلیل اینکه می خواهیم چهره واقعی را ببینیم، ذکر نشده است. .

علیرضا قاسمی فرزاد ادامه داد: طرحی را اجرا کردیم و بازرسی را بدون توجه به شهرها و روستاها فرستادیم و مستقیماً در ادارات بودند و بدون تماس با مدیران، گزارش‌های دقیقی برای تشخیص مشکلات به ما می‌دادند.

وی با بیان اینکه فساد یکی از موضوعات مهم مردم است، تصریح کرد: 482 اعتراض مردمی داشتیم که 360 مورد آن تلفنی، 270 مورد حضوری و 25 مورد اعتراضات اینترنتی بوده است.

محوریت استانداری همدان: پیشبرد اقدامات الکترونیکی، صیانت از رسانه، استفاده از مدیران سالم، پاک و مبارزه با مفاسد اقتصادی، نظارت و ارزیابی دستگاه ها، توقف ابهامات جذب نیرو، رفع تعارض منافع ناشی از رانت، رفع تخلفات دستگاه های اجرایی و شهرداری و جلوگیری از حذف و نصب غیرمنصفانه از اقداماتی است که در 110 روز گذشته انجام داده ایم.

قاسمی فرزاد درباره مسائل اقتصادی استان گفت: همان طور که رئیس جمهور گفتند دغدغه ما در مسائل اقتصادی توجه به تنظیم بازار است و دقیقاً در ابعاد مختلف بازار را بررسی می کنیم و ستاد تنظیم بازار را شخصاً اداره می کنم. ” این را هم بگویم که مجموعه تلاش برای تسریع و رفع موانع تولید و احیای واحدهای تولیدی راکد استان در دستور کار ما قرار دارد چرا که برای سرمایه گذاری نیازمند تسریع در مدیریت هستیم.

وی درباره سفرهای روز جمعه خود به این شهر توضیح داد: قبل از اعمال ممنوعیت های کرونا به دلیل اینکه برخی از واحدهای تولیدی در شهرک ها بودند، به شهر می رفتیم، بازدیدهایی انجام می شد و جلسه رئیس اجرایی برای آن برگزار می شد. تسریع کنید.”

استاندار همدان خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت اقتصادی و توسعه متناسب با ظرفیت هر شهرستان کاری است که باید به آن اهتمام داشته باشیم زیرا هر شهرستان متناسب با نیاز و ظرفیت خود زیرساخت های توسعه ای خود را دارد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: میزان افزایش یافته باید در کنار تولید قرار گیرد تا درآمد افزایش یابد، فعالیت های اقتصادی مبتنی بر دانش باشد و با احداث کارخانه های فرآوری در شهرک های معدنی، میزان افزایش صدها برابری ایجاد شود و زمینه صادرات فراهم شود. و ارز.”

وی تاکید کرد: در برخی از محصولات مانند مبل و منبت، سفال، انگور و گردو برند معروف دنیا داریم.

خبر کامل شد

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *