چالش تایید واکسن کرونا برای کودکان در ایالات متحده

[ad_1]

تنظیم کننده های دارویی ایالات متحده به زودی با عواقب تصمیم بحث برانگیز بعدی خود در مورد نحوه واکسینه کردن کودکان در برابر کووید روبرو خواهند شد.

به گزارش ایسنا، علیرغم وجود سوالات و عدم قطعیت در مورد تعداد دوزها و کارایی، به دلیل افزایش ویروس کرونا در این کشور، مقامات بهداشتی ایالات متحده در حال حاضر با چالش جدی مبنی بر مجاز بودن واکسن فایزر در کودکان زیر پنج سال مواجه هستند. آیا این واکسن را صادر کردند یا نه؟

یکبار دیگر، ظهور کووید-19 مقامات بهداشتی ایالات متحده را مجبور کرده است که بین “سیستم تایید سریع واکسیناسیون غیرمعمول” و “هزینه انسانی پیروی از روش استاندارد واکسیناسیون” تمایز قائل شوند. -تأیید و نظارت بر اثربخشی یک دارو” (معمولا همزمان). با انتخاب.

فایزر اکنون از سازمان غذا و داروی ایالات متحده خواسته است تا دو دوز واکسن کرونا را برای کودکان تزریق کند. شش ماه تا پنج سال با این حال، گفته می شود که واکسن برای کودکان را می توان در پایان سه نوبت تزریق کرد.

این شرکت همچنین در دسامبر اعلام کرد که واکسن دو دوز پاسخ لازم به مقاومت کودکان را دارد. دو تا چهار ساله بدون علت و بنابراین برای این گروه سنی دوز سوم را امتحان کرد.

مطالعات بالینی نشان داده است که دو دوز از واکسن به کودکان تزریق می شود شش ماه تا دو سال ایمنی کافی را فراهم می کند.

همچنین هیچ نگرانی در مورد عوارض جانبی احتمالی واکسیناسیون برای هر گروه سنی وجود ندارد.

به گفته کارشناسان، انتظار نمی رود که نتایج این آزمایشات تا ماه مارس آماده شود و بدیهی است که اجازه تزریق دو دوز واکسن به کودکان به والدین این امکان را می دهد که واکسیناسیون را آغاز کنند. دوز. .

اما نگرانی برخی از کارشناسان در این مرحله این است که اطلاعات بر اساس احتمال است تا اطلاعات دقیق در مورد جزئیات و جزئیات نتایج آزمایش که می تواند برای افراد گیج کننده و بی اعتماد باشد.

برخی از کارشناسان می گویند که اجازه دادن دو دوز واکسن برای کودکان با انتقادات اولیه مواجه شده است زیرا اطلاعات غیرقطعی مانند اینکه «اگرچه هر دو دوز نسبتاً مؤثر هستند، اما تزریق سه دوز واکسن ضروری است» می تواند منجر به تردید و عدم اطمینان شود. . با مردم درگیر شوید و به مردم این تصور را بدهید که همان واکسن دو دوزی (که در عمل کمتر موثر است) کافی است زیرا مجوز دارد.

منتقدان “فرایند تایید سریع واکسن” همچنین هشدار می دهند: ارائه اطلاعات به گونه ای که ممکن است واکسن را مجوز دهد، به نوبه خود به منتقدان هشدار می دهد. مشکل ساز این منجر به سردرگمی، عدم اطمینان عمومی و نگرانی در مورد عدم ادغام فرآیند واکسیناسیون افکار عمومی می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *