ملی پوش شمشیربازی: کادرفنی هر تصمیمی برای تیم بگیرد اطاعت می‌کنم

[ad_1]

ملی‌پوش شمشیربازی گفت: هر تصمیمی کادرفنی در مورد اعزام به جام جهانی بعدی بگیرد، اطاعت می‌کنم.

فرزاد باهر در گفتگو با ایسنا درباره ی انتظاری که از او وجود داشت تا در جام جهانی گرجستان از جدول مقدماتی به جدول ۶۴ نفره صعود کند، بیان کرد: خودم هم این انتظار را داشتم. البته هدف من خیلی بزرگتر بود یعنی تنها این نبود که به جدول ۶۴ نفره صعود کنم و دنبال گرفتن نتیجه بهتر بودم. در جدول ۱۲۸ نفره با یکی از بازیکنان فرانسه که در ترکیب ثابت این تیم قرار دارد، بازی کردم. به نظرم بهترین بازی ام را در تاریخ شمشیر بازی انجام دادم و در نهایت هم با اختلاف یک امتیاز شکست خوردم. این نوع بازی که انجام دادم و همه نیز از آن رضایت داشتند، باعث شد که سطح من یک پله بالاتر بیاید و اعتماد به نفسم بیشتر شود و این را کاملا احساس می‌کنم. امیدوارم در مسابقات آتی  شرایطم بهتر از این شود.

 باهر در پاسخ به این پرسش که فکر می کند تصمیم کادر فنی برای انتخاب ترکیب تیم در مسابقات آینده چه چیزی است و بتواند دوباره در ترکیب چهار نفره قرار بگیرد؟  تصریح کرد: من تا الان هر تصمیمی که کادر فنی گرفته، اطاعت کرده ام و از این پس هم همین کار را انجام می دهم. اگر کادر فنی تصمیم بگیرد که مسابقه انتخابی بگذارد در آن شرکت می‌کنم و اگر هم تصمیم بگیرد که در مسابقه بعدی فرزاد باهر اعزام نشود باز هم می پذیرم. هدف من کمک به تیم است حالا چه در ترکیب تیم باشم و چه نباشم. پیش از این هم هر تصمیمی کادرفنی گرفته پذیرفته‌ام.

او در مورد قهرمانی تیم مس سونگون و عملکرد خود در لیگ برتر شمشیربازی گفت: باید به مدیر عامل و کادر اجرایی تیم تبریک بگویم، زحمات زیادی کشیدند. در دور رفت لیگ مقابل همه تیم‌ها خوب ظاهر شدم اما در دور برگشت خیلی از خودم مقابل تیم دانشگاه‌آزاد راضی نبودم و انتظارم بیشتر بود. با این حال تیم را با امتیاز جلو به علی پاکدامن دادیم و او  هم توانست خیلی خوب بازی کند و در نهایت موفق شدیم تیم قدرتمند دانشگاه‌آزاد را شکست دهیم. 

باهر در مورد اینکه در رقابت با دانشگاه آزاد به دلیل اعتراضی که داشت کارت زرد دریافت کرد و این نگرانی وجود دارد که این اعتراض های بازیکنان تبدیل به عادت شود و در مسابقات بین‌المللی هم نسبت به داور اعتراض داشته باشند، تاکید کرد: وقتی تیمی اعتراض می‌کند اگر شما اعتراض متقابل نداشته باشید، ممکن است آنها داور را تحت تاثیر قرار دهند. در  مسابقات بین‌المللی هم همین است. در جام جهانی گرجستان مربی آلمان دائم وسط پیست بود و کم مانده بود که ماسک را بردارد و خودش بازی کند، در نهایت هم کادرفنی ما نسبت به رفتارهای مربی آلمان معترض شد چون داور را تحت تأثیر خود در می آورد که این کار را هم کرد چرا که یکی دو ضربه ما مورد قبول واقع نشد.

ملی پوش سابر در مورد اینکه فکر می‌کند مس‌سونگون سال آینده هم در لیگ برتر شمشیربازی حضور داشته باشد، گفت: با توجه به اینکه این تیم در اولین سال حضورش قهرمان شد فکر می کنم شرکت کنند. امیدوارم که حمایت کنند و باز هم حضورشان در لیگ برتر شمشیربازی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *