استان بوشهر ۷۰۰۰ فروشگاه وابسته به کالای ته‌لنجی دارد

[ad_1]

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به حمایت از کالای همراه ملوان و تردد با کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: هفت هزار فروشگاه در زمینه فروش این نوع کالاها فعالیت دارند.

احمد محمدی‌زاده پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی گناوه اظهار کرد: در حالی که در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، در دهه فجر امسال حداقل ۴۱۵ پروژه عمرانی بزرگ و کوچک دولتی و ۵۵ پروژه اقتصادی بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز در شهرستان گناوه ۳۵ پروژه با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و چند پروژه جدید نیز کلنگ‌زنی می‌شود، پروژه‌هایی که به همت بخش خصوصی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند، دارای حجم سرمایه گذاری بالایی هستند که نقش مهمی در اشتغال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال امری لازم است در این راستا سرعت واگذاری زمین و صدور پروانه سرعت گرفته است تا سرمایه‌گذاران بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: افراد دارای سرمایه در شمال استان بوشهر فراوان هستند که انتظار می‌رود این سرمایه‌ها در حوزه تولید و اشتغال‌زایی به کارگیری شود.

محمدی‌زاده خاطر نشان کرد: استان بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم کشور برای توسعه گردشگری است و شرایط خوبی برای توسعه این بخش دارد و حمایت لازم را از این حوزه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به حمایت از کالای همراه ملوان و تردد با کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: هفت هزار فروشگاه در زمینه فروش این اجناس فعالیت دارند و حمایت لازم را از این بخش باید داشته باشیم.

وی در مورد مسیر گناوه – میشان، گناوه – گچساران و کمربندی گناوه نیز بیان کرد: پیگیر این طرح‌ها هستیم و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها تکمیل شوند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *