پروژه گازرسانی به ۳۶ روستای بیرجند به بهره برداری رسید

[ad_1]

ایسنا/خراسان جنوبی گازرسانی به ۳۶ روستای شهرستان بیرجند در دومین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن در افتتاح پروژه گازرسانی به روستای هاونگ بیرجند به نمایندگی از ۳۶ روستا گفت: برای اجرای پروژه گازرسانی به ۳۶ روستای این شهرستان ۶۵ کیلومتر شبکه توزیع و ۲۰۱ انشعاب گاز اجرا و نصب شده است.

سید محمود هاشمی افزود: حدود ۱۸ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است و ۲۵۵ خانوار در قالب ۹۰۲ نفر از مزایای گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی بیان کرد: روستاهای بیژن آباد، قاسم‌آباد، کلاته میرحسن، کورگزبالا، هاونگ بالا، محسن آباد، چاه رکاتی ها، کلاته داروغه، چاه علی محمدی، حسین آباد گزندری و اغلدر از جمله این روستاها است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: همچنین در دهه فجر عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۸ روستای شهرستان بیرجند با پیش‌بینی اعتبار ۴۰۴ میلیارد ریال آغاز می‌شود که برای اجرای آنها ۷۲ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و ۳۴۶ انشعاب نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اجرای گازرسانی به این روستاها ۴۳۱ خانوار در قالب هزار و ۵۱۸ نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

هاشمی گفت: در مجموع دهه فجر امسال ۱۵۱ پروژه گازرسانی در سطح شهرستان بیرجند با اعتبار ۷۲۷ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی از افتتاح گازرسانی به ۲۴ واحد صنعتی و تولیدی در بیرجند نیز خبر داد و افزود: اجرای ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع و نصب و راه‌اندازی سه ایستگاه اندازه‌گیری و نصب ۲۱ انشعاب با اعتبار بیش از ۴۷ میلیارد ریال برای این پروژه ها اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: افتتاح پروژه گازرسانی به مسکن محرومان و ملی و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۹ واحد صنعتی و تولیدی از دیگر پروژه‌های دهه فجر در این شهرستان است.

انتهای پیام 

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *