نبنزیا: روسیه یاد گرفته که با تحریم‌ها به حیاتش ادامه دهد

[ad_1]

سفیر روسیه در سازمان ملل با بی اهمیت شمردن تهدید تحریم‌های آمریکا و متحدانش به دلیل نگرانی از وقوع حمله علیه اوکراین گفت، این تهدیدها نتیجه معکوس دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل در یک نشست خبری در مقر این سازمان در نیویورک در پاسخ به اینکه آیا مسکو به تحریم‌ها واکنش نشان می‌دهد یا خیر، گفت: ما یاد گرفته‌ایم که با تحریم‌ها زندگی کنیم.

وی ادامه داد: ما آنقدر تحریم شده‌ایم که شماره‌اش از دستمان در رفته است. امیدوارم که آنها دلیل کافی داشته باشند تا این کار را انجام ندهند چون تحریم‌ها نتیجه معکوس خواهد داشت.

اظهارات وی در میانه تنش‌ها بر سر فعالیت نظامی روسیه در نزدیکی مرز با اوکراین مطرح شد که منجر شده آمریکا و متحدان غربی‌اش به مسکو درباره هرگونه اقدام تهاجمی علیه اوکراین هشدار دهند.

آنها بارها هشدار داده‌اند که اگر روسیه به چنین اقدام نظامی علیه اوکراین دست بزند، با پیامدهای جدی روبرو می‌شود.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز اوایل روز سه شنبه خواستار کاهش سریع تنش‌ها در مرز روسیه با اوکراین شد و ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، بلینکن و سرگئی لاوروف‌، وزیر خارجه روسیه در پی واکنش مکتوب به پیشنهادهای امنیتی مسکو، تماسی تلفنی داشتند.

پرایس همچنین گفت: وزیر خارجه آمریکا خواستار کاهش سریع تنش‌ها توسط روسیه و خروج نیروهای این کشور و تجهیزاتش از مرزهای اوکراین شد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *