تماس تلفنی معاون وزیر خارجه روسیه با عضو مرکزی جنبش فتح

[ad_1]

معاون وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با یکی از اعضای مرکزی جنبش فلسطینی “فتح”، درباره حل و فصل مناقشه فلسطین با اسرائیل بحث و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه امروز(سه شنبه) در تماس تلفنی با حسین الشیخ، عضو مرکزی جنبش فتح، مناقشه فلسطین و اسرائیل و راه‌های حل و فصل آن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به گفت‌وگوی اخیر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و همینطور نزدیکی زمان نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش، بوگدانوف و الشیخ، در یک تماس تلفنی، مسائل مربوط به حل‌ و فصل مناقشه فلسطین و اسرائیل را بررسی کردند.

در این بیانیه آمده است که دو طرف بر اهمیت عدم تأخیر در برگزاری نشست وزیران چهارجانبه میانجی‌گران بین‌المللی مرتبط با روند صلح در خاورمیانه با مشارکت روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل، تاکید کردند.

بر اساس این بیانیه، بوگدانوف حمایت و تاکید روسیه را از حق مشروع مردم فلسطین برای ایجاد یک کشور مستقل طبق مرزهای ۱۹۶۷ اعلام کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *