بازی قابل قبولی در زنجان داشتیم

[ad_1]

ایسنا/کرمانشاه سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه عملکرد تیمش برابر تیم اسپیناس زنجان در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال را قابل قبول توصیف کرد.  

سید احسان احسانی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش برابر اسپیناس زنجان، اظهارکرد: باتوجه به پیشینه و قدمتی که حریف زنجانی در رقابت های لیگ فوتسال دارد، می دانستیم بازی سختی را برابر این تیم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تیم ما و تیم حریف هر دو به دنبال کسب سه امتیاز بازی بودند، اما بازیکنان ما توانستند با یک عملکرد خوب و بازی منطقی با  نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به پایان برسانند.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه تصریح کرد: کسب این پیروزی در حالی بود که ما چند نفر از بازیکنان اصلی خود را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، با این وجود سه امتیاز بازی را به خانه آوردیم.

وی در ادامه به ارتقاء جایگاه این تیم در جدول لیگ اشاره کرد و گفت: هرچند تاکنون در دوبازی به علت کم دقتی هایی که داشتیم نتوانستیم امتیازی بگیریم، اما در حال حاضر شرایط به نسبت خوبی داریم.

احسانی افزود: البته در ادامه مسیر هم بازی های دشوار و سختی در پیش داریم که اگر از سوی مسئولین استانی حمایت شویم، ادامه این مسیر برایمان راحت تر خواهد بود.

گلهای تیم شاهین کرمانشاه در دیدار با اسپیناس زنجان را حامد ایوانی، میلاد نجفی و کوروش محمدی به ثمر رساندند.

تیم شاهین کرمانشاه در پایان هفته هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتسال از مجموع شش بازی انجام شده با کسب 2 مساوی، 2 پیروزی و 2 باخت و جمعا 8 امتیاز در جایگاه پنجم جدول گروه دوم لیگ قرار گرفته است.

رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با حضور ۲۶ تیم در قالب سه گروه – دو گروه ۹ تیمی و یک گروه ۸ تیمی – در حال برگزاری است که تیم شاهین کرمانشاه در گروه دوم با تیم های ره سو تبریز، شهرداری ساوه، پوشاک امیلی اردبیل، پاس تهران، نفت امیدیه، مس سرچشمه، اسپیناس زنجان و سبحان فلز گرمسار همگروه است.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *