فریده شجاعی: دیگر تحمل ناملایمات را نداشتم/ نمی‌توانستم به بسکتبال کمک کنم

[ad_1]

نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال پس از کناره‌گیری از سمت خود در این فدراسیون گفت: مشکلات شخصی و کاری دست به دست هم داده اند و فکر می‌کنم دیگر حضورم نمی‌توانست موثر باشد.

به گزارش ایسنا، فریده شجاعی نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال دوشنبه، ۱۱ بهمن ماه از سمت خود استعفا داد که مورد تایید سرپرست فدراسیون قرار گرفت.  

شجاعی در مورد دلیل استعفای خود به خبرنگار ایسنا گفت: مشکلات شخصی و کاری همه دست به دست هم داده‌اند و فکر می‌کنم دیگر حضورم نمی‌توانست موثر باشد. یکسری مشکلات شخصی هم مزید بر علت شد و استعفا دادم.

او در پاسخ به این سوال که با سرپرست فدراسیون مشکلی داشتید و هم‌راستا نبودید که استعفا دادید، بیان کرد: سرپرست فدراسیون مرد بسیار خوب و شریفی است و خوب است که بسکتبال چنین افرادی را کنار خود دارد. مشکلی با او نداشتم اما حس کردم دیگر نمی‌توانم برای بسکتبال مثمر ثمر باشم. نمی‌توانستم آنگونه که باید و شاید در خدمت دختران بسکتبال باشم و موجب رشد و توسعه شوم. در کل اوضاع خوب پیش نمی‌رفت. ممکن است دلایل زیادی داشته باشد اما اگر دلیلش را پیدا می‌کردم که می‌ماندم. بهتر است فردی جوان‌تر، توانمندتر و بااختیارات بیشتری بیاید.

شجاعی در پاسخ به این سوال که یکی از دلایل استعفای شما نداشتن اختیارات به عنوان نایب رئیس زنان بود، گفت: این را نمی‌گویم. به طور کلی در اساسنامه قبلی نواب رئیس اختیارات کمی داشتند اما در اساسنامه جدید اصلاح شده و این خوب است. به هر حال کناره‌گیری من بهتر است و هر کسی که بیاید بهتر از من کار می‌کند چون شرایط به دلیل تغییر اساسنامه و توجه به عدالت جنسیتی بهتر شده است.

او در ادامه بیان کرد: از ۱۰ سالگی در ورزش بوده‌ام، بعد از انقلاب هم مدیریت ورزشی کردم و تحصیلاتم ورزشی بود. با خانواده‌ام هم آشنایی دارید. زندگی ما ورزشی بود و کمتر خانواده‌ای زندگی خود را وقف ورزش کرده است. دیگر دینم را به جوانان ادا و تلاش کرده‌ام دردی از ورزش زنان درمان کنم. به هر حال شکست و پیروزی داشته‌ام و همه این مسائل در کنار هم ۵۵ سال خدمتم را ساخته است.

شجاعی با بیان اینکه همیشه انتقاد کردند که دختر نایب رئیس فدراسیون به تیم ملی رسیده است، ادامه داد: کسی دفاع نکرد که دختر نایب‌رئیس از ۵، ۶ سالی بازیکن بوده، در مسابقات آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، قهرمانی کشور، مینی بسکتبال، نوجوانان و جوانان حضور داشته، در مسابقات گلف دانشجویان جهان کاپ اخلاق گرفته است. کسی آمد از چنین ورزشکاری تعریف کند؟ فقط انتقاد کردند. این موارد همه دست به دست هم می‌دهند. الان تنها کسی که از استعفای من خوشحال شده، دخترم است و می‌گوید دیگر پشت سرم حرف نمی‌زنند. در سنی هستم که دیگر تحمل این ناملایمات را ندارم.

او در پاسخ به این سوال که چرا بعد از کاپ آسیا که به حضور دخترتان در تیم ملی انتقاد شد استعفا ندادید، گفت: خواستم دوره‌ام تمام شود. صبوری و تحمل زیادی داشتم، با مشکلات کنار آمدم و گفتم چهار سال تمام شود. هر جا که حضور داشته‌ام فرد خوشنامی بوده‌ام و به صلاح نبود که چند ماه قبل از انتخابات کنار بکشم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *