دوبنده تیم ملی را سخت صاحب شدم

[ad_1]

ایسنا/فارس فرنگی کار جوان شیرازی پس از کسب جواز حضور در مسابقات آسیایی جوانان، با این تاکید که دوبنده تیم ملی را با سختی صاحب شده است، اندیشه و هدفش را قهرمانی در آسیا عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، آرش نگهداری کشتی گیر ۲۰ ساله شیرازی، در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت، عنوان نخست را کسب کرد و صاحب دو بنده تیم ملی در وزن ۵۵ کیلوگرم شد.

او در ارتباط با این مسابقات به ایسنا گفت: این رقابت ها در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و من موفق شدم با شکست رقبایی از استان های خراسان، فارس، تهران و گیلان به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم. سطح رقابت ها بسیار بالا بود، چون تمام مدعیان وزن ۵۵ کیلوگرم حاضر بودند و به سختی توانستم صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

نگهداری افزود: مسابقات قهرمانی آسیا در کشور بحرین و احتمالا در مردادماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. من در شیراز زیر نظر مربی ام آقای رحیم گیوی و همچنین برادران گرایی تمرین می کنم و از چند روز دیگر باید راهی اردوی تیم ملی شوم تا زیر نظر آقای حمید باوفا تمریناتم را پیگیری کنم.

این فرنگی کار جوان شیرازی که دانشجوی رشته تربیت بدنی است، ابراز امیدواری کرد که با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا به ایران بازگردد و نظر کادر فنی را برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان جهان، جلب کند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *